نسخه چاپی

اتفاقی عجیب در اردوی جوانان والیبال

مربی تیم ملی والیبال جوانان ایران می گوید: به ناچار تمرینات آماده سازی را با 19 بازیكن اغاز كردیم و چون اسامی آن‌ها برای كنفدراسیون والیبال آسیا (AVC) ارسال شده است دیگر نمی‌توانیم بازیكن جدیدی را به اردو دعوت كنیم و با همین‌ها كار را دنبال می‌كنیم.

به گزارش نما به نقل از "ورزش سه"، اردو تیم والیبال جوانان ایران با کادر فنی جدید آغاز شده است تا نوجوانانی که مدال برنز جهان را بر گردن آویختن حالا برای کسب موفقیت در جوانان کار خود را شروع کنند. علیرضا طلوع کیان مربی تیم جوانان ایران در شروع تمرینات این تیم می گوید:« اعضای کادرفنی انتخاب شدند که کنفدراسیون والیبال آسیا برای ارسال فهرست اولیه اسامی بازیکنان به فدراسیون ایران اولتیماتوم داده بود و دیگر زمان زیادی در اختیار نداشتیم به همین دلیل مجبور شدیم همان اسامی بازیکنانی که برای حضور در مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان انتخاب کرده بودیم را اعلام کنیم.»


او در ادامه گفت:« به ناچار تمرینات آماده سازی را با 19 بازیکن اغاز کردیم و چون اسامی آن‌ها برای کنفدراسیون والیبال آسیا (AVC) ارسال شده است دیگر نمی‌توانیم بازیکن جدیدی را به اردو دعوت کنیم و با همین‌ها کار را دنبال می‌کنیم. کار ارسال اسامی 19 والیبالیست به کنفدراسیون تقریبا زودتر از انتخاب کادر فنی صورت گرفت و مربیان هیچ دخل و تصرف خاصی در انتخاب این ترکیب نداشتند البته بازیکنانی که سال گذشته توانستند مدال برنز جهان را در رده نوجوانان به دست آوردند از نظر سنی امسال باید در رده جوانان مسابقه دهند .»


طلوع کیان گفت: « پیشنهاد برگزاری بازی تدارکاتی با تیم های اروپایی را به فدراسیون داده ایم مسئولان مربوطه هم در صدد انجام مراحل اداری آن هستند و امیدوارم با این اردوهای تدارکاتی برون مرزی موافقت شود و مشکلی به وجود نیاید. برگزاری رقابت دوستانه با تیم‌های ملی لهستان، روسیه، بلغارستان را پیشنهاد داده‌ایم حتی بازی با تیم ملی ترکیه که جایگاهش در رده بندی جهانی از ایران بالاتر است برای ما نتیجه بخش خواهد بود. متاسفانه به علت نتایج ضعیف جوانان ایران در دوره‌های گذشته جایگاه دهم رنکینگ جهانی را به خود اختصاص داده‌ایم و باید برای بهبود وضعیت‌مان در این دوره از مسابقات قهرمانی آسیا نتیجه‌ای قابل قبول را به دست آوریم.»


۱۳۹۵/۲/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...