نسخه چاپی

لاریجانی در صحن علنی مجلس:

تاكید لاریجانی بر پیگیری موضوع توسط كمیسیون امنیت ملی

رئیس مجلس شورای اسلامی تاكید كرد: وزارت امور خارجه باید موضوع دستبرد آمریكا به دارایی‌های ایران را به دیوان بین‌المللی لاهه بكشاند و از كمیسیون امنیت ملی مجلس نیز می خواهیم این موضوع را با جدیت دنبال كند.

به گزارش نما به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا علی لاریجانی در نطق پیش از دستور خود در جلسه علنی امروز مجلس (21 اردیبهشت 95) گفت: راهزنی آمریکا در دستبرد به اموال ایران خلاف همه قواعد بین‌المللی و این رفتار آمریکا همچون رفتار دزدان سر گردنه است که با پررویی و سبک‌سری چنین اقدامی را انجام داده است.

وی افزود: عجیب‌تر آن است که حتی وقتی با قوانین داخلی آمریکا هم چنین اقدامی میسر نبود در کنگره فقط برای این پرونده به تصویب رساندند. این همه مدل قانون‌گذاری در دموکراسی آمریکایی است که قانون را در مسیر تباهی خویش به قواعد ظالمانه بدل کردند.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نباید این گستاخی آمریکایی‌ها را بی‌پاسخ گذاشت، اظهار داشت: وزارت امور خارجه باید این فضاهت حکمرانان آمریکایی‌ها را به دیوان بین‌المللی لاهه بکشاند و با قدرت از حقوق ملت ایران دفاع کند و از کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس می‌خواهیم که موضوع را با جدیت پیگیری کند.

۱۳۹۵/۲/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...