نسخه چاپی

فدراسیون نیازی به خدمات من ندارد

سرمربی تیم ملی فوتبال كشورمان گفت: اتفاقاتی كه توسط رئیس پیشین فدراسیون صورت پذیرفت، نشان دهنده رفتارهای كاملاً غیرمحترمانه‌ای است كه دیگر برایم قابل قبول نخواهد بود.

به گزارش نما به نقل از میزان، کارلوس کی‌روش در خصوص جلسه‌ با مهدی تاج، رئیس جدید فدراسیون فوتبال اظهار داشت: در ابتدا این فرصت را داشتم تا تبریک خود را به مهدی تاج به دلیل انتخاب به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال در انتخابات اخیر عرض کنم. این فرصت دست داد تا برای ایشان از صمیم قلب بهترین آرزوها و همچنین موفقیت را در آینده داشته باشم. مطمئناً او چالش‌های بزرگی پیش رو خواهد داشت، نه ننها از بُعد توسعه فوتبال بلکه در راه صعود به جام جهانی 2018.

وی ادامه داد: بخش دوم جلسه امروزمان به صحبت درباره دلایل و وقایعی که مرتبط با درخواست استعفای من می‌شد، اختصاص داشت. حتی با وجود در نظر گرفتن عشق و تعهد من نسبت به فوتبال ایرانی، مخصوصاً بازیکنانم، کادر زحمتکشم و مخصوصاً هواداران دوست داشتنی فوتبال ایران به این نتیجه رسیدیم که برای حفظ بهترین منافع تیم ملی باید در آینده در دو مسیر جدا از هم حرکت کنیم. اتفاقاتی که در گذشته رخ داد تحت هدایت رئیس پیشین فدراسیون فوتبال و اعضای پیشین هیئت رئیسه به‌صورت شفاف معلوم کرد که فدراسیون نیازی به خدمات من ندارد.

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان تصریح کرد: همین طور این اتفاقات که توسط رئیس پیشین فدراسیون و اعضای پیشین هیئت رئیسه صورت پذیرفت، نشان دهنده رفتارهای کاملاً غیرمحترمانه‌ای است که دیگر برایم قابل قبول نخواهد بود.

کی‌روش خاطرنشان کرد: می‌خواهم از تاج بابت صبر محبت‌آمیزش و همین‌طور توجه ویژه‌ای که نسبت به تیم ملی و من از خود نشان داد، قدردانی کنم. آشکارا این شرایط به وجود آمده شرایطی بسیار غیرمنصفانه و ناصحیح برای اوست و من می‌خواهم از او بابت این عذرخواهی کنم. همین‌طور می‌خواهم از او به‌دلیل توجهی که به دلایل صحبت‌ها و کلمات من داشت قدردانی ویژه داشته باشم و می‌خواهم از حمایت‌ و درک متقابل تاج تشکر کنم و امیدوارم در جلسه بعدی ما که روز چهارشنبه خواهد بود بتوانیم یک توافق دوستانه و متقابلی را نهایی کنیم.

۱۳۹۵/۲/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...