نسخه چاپی

ملی‌پوش پرش ارتفاع قول كسب سهمیه ریو را داد

ملی‌پوش پرش ارتفاع ایران گفت: از ركورد آغاز فصلم اصلا راضی نیستم اما این دلیلی نیست كه من نتوانم موفق باشم و حتماً سهمیه المپیك می گیرم.

به گزاش نما به نقل از مشرق، کیوان قنبرزاده اظهار کرد: در این مدت تمرین‌های خوبی را با ایگور پاکلین پشت‌سر گذاشتم. بر‌نامه‌های تمرینی به خوبی پیش می‌رود و این شرایط راضی‌کننده است. امیدوارم این روند ادامه‌دار باشد و بتوانیم به هدف برسیم.

قنبرزاده درباره رکوردش در رقابت‌های آغاز فصل دوومیدانی گفت: مسابقه خوبی بود و موفق شدم به مقام قهرمانی برسم، ولی از رکوردی که بر جای گذاشتم اصلا راضی نیستم و امیدوارم در مسابقه‌های آینده رکورد بهتری را بزنم.

ملی‌پوش پرش ارتفاع ادامه داد: رکورد خوبی را نزدم اما دلیلی ندارد که فکر کنیم من نمی‌توانم ورودی را بگیرم. سال پیش هم با رکورد دو متر و 18 سانتی‌متررقابت‌های آغاز فصل را شروع کردم اما خیلی زود رکوردم را افزایش دادم.

او درباره ادامه برنامه‌هایش گفت: فدراسیون تا الان همکاری لازم را انجام داده است و اگر مشکلی پیش نیاید براساس آنچه که صحبت کرده‌ایم تمرین می‌کنیم و به مسابقه‌ها اعزام می‌شویم. امیدوارم شرایط به گونه‌ای باشد که بتوانیم تمامی برنامه‌هایم را در صورت صلاحدید فدراسیون و مربی به خوبی انجام بدهم.

قنبرزاده درباره اینکه با نزدیک شدن به المپیک کار او برای کسب سهمیه سخت‌تر می‌شود، اظهار کرد: صددرصد اینگونه است. همه احتمالات را باید در نظر گرفت و باید همه چیز را پیش‌بینی کرد که در مسیر کسب سهمیه المپیک چه اتفاقاتی رخ می‌دهد. منتظر هستم ببینم در قدم آخر چه اتفاقی رخ می‌دهد.

۱۳۹۵/۲/۲۱

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...