نسخه چاپی

موزیك‌ ویدئوی «كرمچاله» منتشر شد

ورود موسیقایی به پرونده یك گروگان‌گیری پس از 15 سال!

tnموزیك‌ ویدئوی «كرمچاله» براساس تیتراژ پایانی فیلم« ۲۱ اینچ» منتشر شد.

به گزارش نما فیلم ۲۱ اینچ، موزیک ویدئوی «کرمچاله» که توسط گروه هنری نک روی قطعه پایانی موسیقی فیلم« ۲۱ اینچ» ساخته شده، منتشر شد.

«بیست و یک اینچ» اولین ساخته ابوذر صفاریان و اولین فیلم بلند دیجیتال سینمای ایران است که در سال ۷۹ ساخته شد و سرانجام در سال ۹۴ در گروه هنر و تجربه فرصت اکران پیدا کرد.

در خلاصه داستان آمده است در زمان پخش یک مسابقه زنده تلویزیونی افرادی که درون استودیوی پخش مسابقه حضور دارند، توسط یک گروه به گروگان گرفته می‌شوند و گروگان‌گیرها قصد دارند به هر ترتیب شده جلوی قطع شدن برنامه‌ را بگیرند.

در موزیک ویدئوی کرمچاله که تصاویر آن متناسب با اتمسفر فیلم «۲۱ اینچ» است، بازیگران این فیلم بعد از ۱۵ سال بار دیگر گرد هم آمده‌ و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

در این کلیپ که با صدا و موسیقی ابوذر صفاریان ساخته شده داستان گروگانگیری در یک تلویزیون ۲۱ اینچ به شیوه‌ای دیگر روایت می‌شود.

ابوذر صفاریان پیش از این خوانندگی تیتراژ فیلم «اشکان، انگشتر متبرک و چند داستان دیگر» را که به کارگردانی شهرام مکری سال گذشته در گروه هنر و تجربه اکران شده است، به عهده داشته و علاوه بر ساخت موسیقی این فیلم به آهنگسازی فیلم‌های سینمایی دیگری همچون «باغ‌های کندولوس» مرحوم ایرج کریمی مشغول بوده است.

۱۳۹۵/۲/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...