نسخه چاپی

زن همسایه شاهد قربانی شدن یك مرد در پشت بام بود

كارگر افغان ساختمان نیمه كاره وقتی برای مخفی كردن جسد دوستش پس از قتل به پشت بام رفته بود، نمی دانست زن جوان همسایه با دیدن جسد رازش را برملا می كند.

به گزارش نما به نقل ا ز رکنا:ساعت 6عصر روز گذشته زن جوانی وقتی برای مشاهده خودرواش در کنار خیابان به جلوی پنجره آمد، نمی دانست با صحنه هولناک وقوع یک جنایت رو به رو می شود.زن جوان سریع با همسرش تماس گرفته و از قتل یک نفر در ساختمان در حال ساخت رو به روی خانه شان خبر داد.
بلافاصله همسر این زن به همسایه خانه مجاور مراجعه کرده و مدعی شده همسرش از پنجره دیده که یک نفر قصد داشته جسدی را از پشت بام ساختمان درحال ساخت آویزان کند. مرد همسایه که این سخنان را می شنود بلافاصله با صاحب خانه و پلیس تماس می گیرد.
دقایقی بعد ماموران کلانتری 106 نامجو برای بررسی موضوع در ساختمان نیمه کاره در خیابان انقلاب نرسیده به شریعتی کوچه نوبخت حاضر شدند. ماموران پس از ورود به ساختمان شش طبقه در حال ساخت با جسد مرد جوانی در پشت بام خانه رو به رو شدند.
با کشف جسد پسرکارگر به نام کریم 25 ساله موضوع به بازپرس ویژه قتل اعلام شد. بلافاصله تیم جنایی در محل حاضر و تحقیقاتش را برای رمز گشایی از مرگ کارگر 25 ساله آغاز کردند.
پزشک جنایی با معاینه مقتول علت قتل او را اصابت جسم سخت به سرش و زمان قتل را بین 3 تا 5 ساعت قبل اعلام کرد. با مشخص شدن علت مرگ کارگر افغان بلافاصله تحقیقات از 5 کارگر دیگر که در نگهبانی ساختمان حضور داشتند آغاز شد.
درتحقیقات اولیه یکی از کارگران به نام نورآقا به قتل کریم اعتراف کرد و مدعی شد، کریم چند ماه قبل دراین ساختمان کار می کرد اما بنا به دلایلی به جای دیگری رفت. همه ما اهل یک روستا در افغانستان هستیم. ساعتی قبل درحالی که برادرم و دیگر کارگران دراتاق خواب مشغول استراحت بودند، کریم وارد ساختمان شد و از من خواست که به پشت بام برویم.
وقتی به آنجا رفتم او به زور لباسم را از تنم خارج کردو درخواست‌های بی شرمانه‌ای را مطرح کرد. نمی‌خواستم به خواسته های شیطانی کریم جواب بدهم به همین دلیل با او درگیرشدم. اما زور او بیشتر از من بود. یک لحظه دسته چوبی کلنگ را روی پشت بام دیدم. با برداشتن دست کلنگ چند ضربه به سرکریم زدم که او غرق خون روی زمین افتاد. بعد هم جسدش را روی پشت بام رها کرده و دوباره پیش برادرم و سایر کارگرها رفتم. من هیچ قصدی برای آویزان کردن جسد کریم نداشتم خودم به تنهایی مرتکب قتل شدم و کارگران دیگر هیچ نقشی دراین جنایت نداشتند.
در ادامه با اعترافات متهم 17 ساله او و بقیه کارگران با دستور قاضی سعید احمد بیگی بازپرس ویژه قتل تهران بازداشت شدند. با توجه به اینکه قاتل به سن قانونی نرسیده است پروندهبه دادسرای ناحیه 29 ارسال شد.
همچنین با بررسی محل جنایت مشخص شد قاتل 17ساله قصد داشته است پس از قتل هموطنش جسد او را میان درز دو ساختمان بیاندازد اما به خاطر اینکه زن همسایه این صحنه را دیده و داد و بیداد به راه انداخته است موفق به این کار نشده است.

۱۳۹۵/۲/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...