نسخه چاپی

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت كُردستان:

جریمه 233 میلیون ریالی اصناف متخلف در كُردستان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت كُردستان گفت: از11 اردیبهشت ماه لغایت 18 اردیبهشت ماه سال جاری در مجموع 1 هزار و 960 مورد بازرسی در سطح بازار صورت گرفته است كه در مجموع 233 میلیون و316 هزار و 230ریال جریمه برای متخلفان در نظر گرفته شده است.

به گزارش نما به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ "محمد دره وزمی" رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کُردستان در گفتگو با نوای آبیدر با اشاره به هزار و 960 مورد بازرسی در سطح بازارهای کُردستان، گفت: در مجموع 233 میلیون و316 هزار و 230ریال جریمه برای متخلفان در نظر گرفته شده است.

وی با بیان کشف 68 مورد تخلف در این بازرسی ها، اظهار کرد: در این رابطه 60 فقره پرونده برای واحد های مختلف صنفی و غیر صنفی تشکیل شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کُردستان افزود: عمده این تخلفات گرانفروشی، کم فروشی و عدم درج قیمت میباشد.

دره وزمی گفت: در مدت یاد شده از طریق ستاد خبری ادارات صنعت، معدن و تجارت شهرستان‌های استان 52 مورد گزارش مردمی دریافت و در رسیدگی به آنها 20 مورد تخلف احراز شد که در این زمینه پرونده تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

وین یادآور شد: شهروندان محترم می توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف واحدهای صنفی اعم از کم فروشی، گرانفروشی، عدم درج قیمت و.... واحدهای مختلف صنفی مراتب را با شماره تلفن 124 و یا بامراجعه به ادارات تابعه در شهرستانها و در مرکز استان به سازمان صنعت، معدن و تجارت مراجعه نموده و موارد تخلف را گزارش نمایند.

۱۳۹۵/۲/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...