نسخه چاپی

زلاتان: با چند باشگاه در مذاكره ام

زلاتان ابراهیموویچ،‌ مهاجم پاری سن ژرمن پس از دریافت عنوان بهترین بازیكن فصل باشگاه عنوان كرد كه در مذاكره با دیگر تیم‌هاست و آینده اش در پاریس مشخص نیست.

به گزارش نما به نقل از "ورزش سه"، قرارداد مهاجم سوئدی در تابستان با پی اس جی به پایان می‌رسد و او که این فصل 35 گل برای تیمش به ثمر رسانده، مورد توجه دیگر باشگاه‌هاست. گفته می‌شود ژوزه مورینیو قصد دارد او را به یونایتد ببرد ولی زلاتان عنوان کرد که باشگاه‌های متعددی او را زیر نظر دارند.

او گفت:" شرایط اینگونه است. باید ببینیم چه اتفاقی رخ خواهد داد. با همه در مذاکره هستیم. با پاری سن ژرمن در مذاکره ام ولی دیگر باشگاه‌ها هم هستند که در حال صحبتیم. باید ببینیم چه اتفاقی رخ خواهد داد ولی امروز نمی‌توانم به شما پاسخی دهم."

زلاتان تا به حال نتوانسته به رکورد گلزنی در یک فصل لیگ فرانسه که 44 گل است برسد. او در این رابطه گفت:" یک بازی برای زدن 9 گل و رسیدن به این رکورد کافی است! ولی به دور از شوخی، هیچ چیز غیرممکن نیست و این رکورد چیزی نیست که رویش متمرکز باشم. وقتی حس خوبی دارم و بازی می‌کنم، گلزنی خود به خود انجام می‌شود. هیچگاه اینطور نیست که به زمین بروم و بگویم باید 5 گل بزنم. گل‌ها خود به خود می‌آیند."

۱۳۹۵/۲/۲۱

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...