نسخه چاپی

هراس رژیم صهیونیستی از قدرت نظامی ایران

عکس خبري -هراس رژيم صهيونيستي از قدرت نظامي ايران

این خبر فارغ از صحت و سقم آن، در رسانه‌های رژیم صهیونیستی بازتاب گسترده‌ای پیدا كرد؛ به گونه‌ای كه این آزمایش را در راستای تقویت زرادخانه دفاعی ایران دانستند و همه آنها به اتفاق بر هدف قرار گرفتن قطعی اراضی اشغالی به وسیله این موشك تأكید كردند!

روز گذشته و در جریان برگزاری جشنواره علمی باقرالعلوم(ع)، سردار عبداللهی، معاون آماد، پشتیبانی و تحقیقات صنعتی ستاد کل نیروهای مسلح از آزمایش موشکی با برد دو هزار کیلومتر و با خطای هشت متر در روزهای اخیر خبر داد. متعاقب اعلام این خبر، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح کشورمان، این آزمایش موشکی را رد کرد و گفت: در روزهای اخیر چنین آزمایشی انجام نشده است.
اما این خبر فارغ از صحت و سقم آن، در رسانه‌های رژیم صهیونیستی بازتاب گسترده‌ای پیدا کرد؛ به گونه‌ای که این آزمایش را در راستای تقویت زرادخانه دفاعی ایران دانستند و همه آنها به اتفاق بر هدف قرار گرفتن قطعی اراضی اشغالی به وسیله این موشک تأکید کردند!
موضوع آزمایش‌های موشکی کشورمان از یک سو نشان‌دهنده عزم و اراده جدی جمهوری اسلامی ایران بر تقویت قدرت دفاعی و موشکی خود در برابر تهدیدات بیگانگان است و از سوی دیگر بیانگر این مهم است که برجام و توافق هسته‌ای هیچ‌گاه مانعی برای ارتقای توانمندی‌های دفاعی کشورمان نخواهد بود و جمهوری اسلامی ایران طبق کنوانسیون‌های بین‌المللی حق دارد برای تقویت بنیه دفاعی خود، همانند دیگر کشورهای جهان به فناوری‌های موشکی و دفاعی مجهز شود.
اما اینکه بلافاصله رژیم صهیونیستی خود را مخاطب و هدف جمهوری اسلامی می‌داند، از یک طرف بیان‌کننده این واقعیت است که این رژیم با همه حمایت‌ها و پشتیبانی‌های آمریکایی، خود را در برابر جمهوری اسلامی ضعیف و ذلیل می‌داند و نگرانی و آسیب‌پذیری خود را اذعان می‌کند و از طرف دیگر می‌کوشد با عملیات روانی و فضاسازی رسانه‌ای جامعه جهانی و افکار عمومی را نسبت به این موضوع، به‌ویژه در شرایط پس از برجام تحریک کند. حنایی که برای افکار عمومی جهان رنگ باخته و تجربه تاریخی به آنها نشان داده که جمهوری اسلامی اهل تجاوز به هیچ کشوری نیست و همان‌طور که وزیر دفاع کشورمان اعلام کرد، هیچ‌گاه با نگاه تهاجمی حرکت نکرده‌ایم و آنچه انجام می‌دهیم برای ارتقای ‌توان دفاعی کشورمان است.

۱۳۹۵/۲/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...