نسخه چاپی

محمدرضا شمس در گفتگو با نما:

تغییر مكان نمایشگاه كتاب در استقبال بیشتر مردم موثر بوده است / كتاب ها فروش خوبی دارد

من اخبار كلی درباره فروش ندارم اما درباره كتاب های خودم در انتشارات افق می توانم صحبت كنم كه دوستان فروشنده به من گفته اند كتابهای جدید شما فروش خوبی داشته است .

محمدرضا شمس، نویسنده کتاب‌های کودک و نوجوان در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی نما ، در خصوص شرایط امسال نمایشگاه کتاب گفت: نمایشگاه امسال به نسبت سالهای قبل به دلیل تغییر مکان و اختصاص یک محوطه بزرگ برای این رویداد سالانه، خیلی بهتر شده است. به دلیل اختصاص یک فضای باز ، انتشاراتی های بیشتری جای گرفتند و نویسندگان و ناشران راضی تر به نظر مي رسند. اما به لحاظ بعد مسافت مردم ناراضی اند و یکسری از دوستان به دلیل داشتن فرزندان کوچک و خردسال و یا سالخوردگان قادر به طی این بعد مسافت نیستند و متاسفانه از خیر آمدن به نمایشگاه امسال گذشتند. خود من هم با بعد مسافت نمایشگاه مشکل دارم ولی این تغییرات را برای بهتر شدن شرایط نمایشگاه باید پذیرفت.
وي افزود: البته باید این را هم گفت که دوستان کتاب خوان و کتاب دوست در هر صورتی که نمایشگاه برگزار شود از نمایشگاه استقبال خواهند کرد و هیچ چیز نمی تواند جلوی ایشان را از آمدن به نمایشگاه بگیرد اما برای کسانی مثل من كه کمی کم حوصله و کارمند هستند طی کردن این بعد مسافت کمی سخت است.
محمدرضا شمس در مورد ميزان فروش كتابها گفت: من اخبار کلی درباره فروش ندارم اما درباره کتاب های خودم در انتشارات افق می توانم صحبت کنم که دوستان فروشنده به من گفته اند کتابهای جدید شما فروش خوبی داشته است . دیگر دوستان نویسنده من هم ازکتابهای خود، برای من صحبت کردند که از فروش راضی بودند. اما به طور کلی من در رادیو تلوزیون اخباری که گرفتم حاکی بر بهتر بودن فروش نسبت به سال قبل بوده است.

۱۳۹۵/۲/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...