نسخه چاپی

مارتینی:انتظار چنین عكس‌العمل تندی را نداشتم

پس از شكست سعید عبدولی فرنگی كار وزن 66 كیلوگرم كشورمان در دیدار یك چهارم نهایی مقابل كشتی‌گیر فرانسوی كه به اعتقاد بسیاری از كارشناسان با ناداوری همراه بود خیل عظیمی از علاقمندان ایرانی با ارسال ایمیل‌های اعتراضی به رئیس فدراسیون جهانی كشتی نارضایتی خود را از این بی عدالتی نشان دادند.

رافائل مارتينتي رئيس فيلا در اين باره گفت: انتظار چنين برخوردي را نداشتم. ايمل‌هاي فراواني از سوي ايراني‌ها به دست من رسيد که مضمون خيلي تندي داشت.

وي ادامه داد: همه کشورها را به عنوان رئيس فيلا به يک چشم مي‌بينيم اما در حملات مرا خطاب قرار دادند و انتقادها به سوي من بود. انتظار چنين عکس العمل تندي را از سوي ايراني‌ها نداشتم.

محمد علي‌آبادي رئيس کميته ملي المپيک هم در اين باره گفت: مارتينتي از اين موضوع بسيار ناراحت است چون ايمل‌هاي زيادي او را مورد هجمه قرار داده است، ولي ما با جديت پيگر ناداوري در ديدار عبدولي هستيم.

وي ادامه داد: به مارتينتي گفتم اگر ايميلي هم از سوي هواداران کشتي براي شما ارسال مي‌شود از روي ناراحتي است. روابط فدراسيون کشتي ايران و فيلا مانند گذشته روابط خوب و صميمانه است. از علاقمندان کشتي هم خواهش مي‌کنيم اگر اعتراضي دارند اجازه دهند از مجاري قانوني پيگيري شود و از بيان توهين خودداري کنند.


۱۳۹۱/۵/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...