نسخه چاپی

اختلاف‌افكنی و تنش‌آفرینی توسط مسئولین در كشور!

عکس خبري -اختلاف‌افکني و تنش‌آفريني توسط مسئولين در كشور!

چرا باید دولت یازدهم كه اصرار دارد منازعات با كشورهای خارجی را غیرضرور بخواند و برای افزایش رابطه با طرف‌های خارجی شب و روز نمی‌شناسد، در داخل كشور منازعات غیرضرور ایجاد كرده و از هر مسئله ساده و كوچكی اختلاف بسازد

«هیئت حل اختلاف قوا در بررسی‌های خود درباره خانم مینو خالقی نظر شورای نگهبان مبنی بر ردّ صلاحیت و ابطال آرای وی را تأیید کرده و حق را به شورای نگهبان داده است.» خبری که در عصر روز سه‌شنبه، ۲۱ اردیبهشت ماه بر روی خروجی خبرگزاری‌ها قرار گرفت و به ماجرای نفر سوم انتخابات هفتم اسفند در حوزه اصفهان پایان داد.
اگرچه درج این خبر تکلیف نمایندگان حوزه اصفهان در مجلس دهم را تا حدودی مشخص کرد، اما نمی‌تواند پاسخگوی پرسش‌های مردم و اهالی رسانه باشد! چرا باید علی مطهری که در این مملکت نماینده مجلس بوده است و به خوبی با قوانین و ضوابط کشور آشناست، بر سر این موضوع جنجال‌آفرینی کند و هر روز برای رسانه‌های ضدانقلاب تیتر بسازد؟! چرا باید دولت یازدهم که اصرار دارد منازعات با کشورهای خارجی را غیرضرور بخواند و برای افزایش رابطه با طرف‌های خارجی شب و روز نمی‌شناسد، در داخل کشور منازعات غیرضرور ایجاد کرده و از هر مسئله ساده و کوچکی اختلاف بسازد؟! چرا دولت باید فردی که صلاحیت حضور در مجلس آینده را ندارد، به مهمانی خود دعوت کند و در صدر بنشاند و در حمایت از آن سخن بگویید؟ واقعاً حیرت‌انگیز است برای همه ما وقتی می‌بینیم، با وجود آنکه در کشور پروژه‌های بسیاری در حوزه‌های اقتصاد، صنعت، فرهنگ و... روی زمین مانده است، اما متأسفانه برخی از مسئولان به جای کار برای مردم، توان و انرژی خود و کشور را صرف سیاست‌بازی‌ها و تنش‌زایی می‌کنند؛ یک روز با آنکه مدعی راستگویی هستند، از فردی دفاع می‌کنند که به دروغ عکس‌هایی را که خود منتشر کرده، تکذیب می‌کند و منکر می‌شود! و روز دیگر به جای آنکه در مسیر وحدت و همدلی که بزرگ‌ترین سرمایه انقلاب ماست سخن بگویند، با مقاصد نامعلوم درست برخلاف آنچه رهبر حکیم انقلاب می‌فرمایند، سخن بر زبان می‌آورند! واقعاً چرا؟ آیا پیشرفت کشور و منفعت مردم و نظام در اختلاف‌افکنی و تنش‌آفرینی است؟

۱۳۹۵/۲/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...