نسخه چاپی

امروز مهمترین خطر، خطر نفوذ است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در همایش عاشقان ولایت در گرگان با بیان اینكه دشمن 2 میلیارد و 308 میلیون دلار برای مقابله با انقلاب اسلامی سرمایه‎گذاری كرده است گفت: باید به تقویت و بصیرت حلقه‎های صالحین بپردازیم

به گزارش نما به نقل از خبرگزاری صداوسیما، سردار نقدی گفت: استکبار برای زشت نشان دادن چهره اسلام و اسلام هراسی در دنیا برنامه ریزی کرده است. و امروز شاهد این هستیم که تکفیری ها به دنبال این هستند که وحشی‎گری خود را از طریق رسانه‎ها نشان دهند و بر این اساس اسراء را در قفس زنده زنده می‎سوزانند، سر فرزندی را در بغل مادر می‎برند و جگر کودکی را تکه تکه می‎کنند.

سردار نقدی افزود: امروز فرزندان شهدا با کلام لبیک یا زینب(س) آمادگی خود را برای اعزام به سوریه و دفاع از حرم آل البیت(ع) اعلام می‎کنند.

وی به موفقیت حزب الله، مردم فلسطین و بیداری اسلامی اشاره کرد و گفت: امروز تفکر انقلاب اسلامی باعث شده که مردم یمن، عراق و سوریه با استکبار زمان خود به مقابله برخیزند و پیشروی اسلام و فتح سنگرهای کلیدی جهان به واسطه این تفکر همچنان ادامه دارد.

سردار نقدی افزود: اسلام در غرب و در دنیای کفر در حال پیشرفت و روشنایی بخشی است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: ملت ایران و عراق هشت سال با هم جنگیدند، اما امروز بسیجیان عراقی در مبارزه با استکبار جهانی عکس سردار ایرانی و رهبر معظم انقلاب یا امام خمینی (ره) را به سینه زده و با افتخار به مقابله با گروه‎های تکفیری می‎روند و از طرفی مردم ایران ملت عراق را دوست و برادر خود می‎دانند و این اعجاز الهی است.

سردار نقدی افزود: در اندونزی و فلیپین و آمریکای لاتین عکس رهبری و ولایت قرار دارد، و به رغم تمام کینه ورزی‎ها، و ابزارهای نظامی که برای نابودی انقلاب اسلامی بکار گرفتند و راه‎اندازی همه شبکه‎های ماهواره‎ای و گروه‎های تکفیری و القاعده امروز تفکر انقلاب اسلامی تفکر قالب در دنیا شده است.

سردار نقدی گفت: استکبار به دنبال این بود که با راه‎اندازی گروه‎ های تکفیری بین شیعه و سنی اختلاف بیندازد.

وی با بیان اینکه راه امام(ره) راه پیروزی است، گفت: هر کسی که امروز با انقلاب اسلامی فاصله بگیرد و تفکر آن با انقلاب اسلامی زوایه داشته باشد از پیش شکست خورده است.

۱۳۹۵/۲/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...