نسخه چاپی

حمیدرضا ترقی در گفتگو با نما:

عارف حتماً نامزد ریاست جمهوری می‌شود/ لاریجانی گزینه اصولگرایان برای ریاست مجلس دهم است

عکس خبري -عارف حتماً نامزد رياست جمهوري مي‌شود/ لاريجاني گزينه اصولگرايان براي رياست مجلس دهم است

آقای عارف قطعا برای ریاست جمهوری كاندید خواهد شد چه رئیس مجلس باشد چه نباشد، مگر تابع تصمیم تشكیلاتی اصلاح‌طلبان شود و آنها نظر دیگری داشته باشند.


حمیدرضا ترقی عضو ارشد حزب موتلفه اسلامی، در مورد احتمال وجود گزينه هاي ديگر اصولگرايان براي رياست مجلس گفت: به نظر می رسد که اصولگرایان قصد جایگزینی آقای لاریجانی با فرد دیگری را ندارند چون تجربه ایی که آقای لاریجانی دارند این نماینده های اصولگرای تازه وارد ندارند و این تازه وارد ها اکثریت را هم تشکیل می دهند و همانطور که خودتان می دانید نخبگان پیشکسوت اصولگرا هم نتوانستند به مجلس راه پیدا کنند و رئیس مجلس هم باید تجربه کافی داشته باشد و به مسائل گذشته بر مجلس اطلاع کافی داشته باشد. پس طبیبعتا برای اداره مجلس رای اصولگرایان با آقای لاریجانی خواهد
وي همچين در پاسخ به سوالي مبني بر كانديد شدن آقاي عارف براي رياست جمهوري افزود: آقای عارف قطعا برای ریاست جمهوری کاندید خواهد شد چه رئیس مجلس باشد چه نباشد، مگر تابع تصمیم تشکیلاتی اصلاح‌طلبان شود و آنها نظر دیگری داشته باشند. ولی در حال حاضر به نظر می رسد که اصلاح‌طلبان هم گزینه ی مورد نظرشان برای ریاست مجلس آقای عارف است حال چه او برای ریاست جمهوری کاندید بشود و چه کاندید نشود. این رقابت بر سر کرسی ریاست هم تنها بین آقای عارف و آقای لاریجانی خواهد بود. و در انتخابات ریاست جمهوری هم آقای عارف یکی از رقبای رده اول آقای روحانی قرار خواهد گرفت.
وي با اشاره به اينكه افراطي گري در مجلس جايگاهي ندارد گفت: باید گفت در این مجلس دیگر افراطی گری جایگاهی ندارد، زیرا افرادی که بیشتر در این زمینه ها فعالیت می کردند دیگر در مجلس نیستند و فضای مجلس این نوع رفتار ها را نمی پسندد.

۱۳۹۵/۲/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...