نسخه چاپی

معجون طبیعی برای درمان خروپف

خروپف كردن یك اتفاق آشنا است. همه ما تقریبا كسی را می شناسیم كه خروپف می كند. ممكن است آن فرد یكی از والدینمان باشد یا دوست و یا همسر و یا حتی خودمان. اگر شب ها كنار فردی بخوابید كه خروپف می كند…

به گزارش نما خروپف کردن یک اتفاق آشنا است. همه ما تقریبا کسی را می شناسیم که خروپف می کند. ممکن است آن فرد یکی از والدینمان باشد یا دوست و یا همسر و یا حتی خودمان. اگر شب ها کنار فردی بخوابید که خروپف می کند احتمال اینکه آن شب بتوانید به خوبی استراحت کنید کم است و احتمالا به دنبال راهی برای کم کردن این خروپف های آزار دهنده هستید. خبرهای خوبی برای شما دارم. با یک رژیم غذایی سالم و با سرکشیدن یک لیوان از این آبمیوه قدرتمند می توانید شدت خرناس کشیدن خود و یا هم اتاقی تان را کم کنید.

یکی از مجرمان اصلی ایجاد خروپف وجود موکوس های اضافی است. هنگامی که راه های تنفسی در هنگام خواب به علت وجود گرفتگی و یا آلرژی مسدود شوند فرد دچار خرناس کشیدن می شود. در حقیقت راه های تنفسی فرد در هنگام خروپف کشیدن به کلی مسدود شده است و حجم هوایی که وارد شش ها می شود بسیار محدود می شود.

اگر شما هم جزو ۴۵ درصد افراد بزرگسالی هستید که خروپف می کنند می توانید با پرهیز از خوردن برخی مواد غذایی در وعده شام تجمع موکوس و باریک شدن راه های تنفسی را تا حد قابل توجهی کاهش دهید.

اگر دستگاه آبمیوه گیری در منزل ندارید بهتر است از همین امروز برای خرید آن اقدام کنید. مصرف آبمیوه های طبیعی بهترین راه برای اطمینان از رسیدن و جذب مواد مغذی میوه ها به بدن است. نوشیدن یک لیوان آبمیوه طبیعی در هنگام صبح و با معده ی خالی بهترین راه جذب این مواد مغذی است. البته برای رسیدن به بهترین نتیجه بهتر است که از میوه های بدون آفت کش ها و مواد شیمیایی استفاده شود. اگر مبتلا به دیابت و یا فشار خون بالا و یا کلسرول بالا هستید از همین امروز رژیم غنی از سبزیجات را در پیش بگیرید.

درمان خروپف خرناس
اگر می خواهید خروپف نکنید باید این مواد غذایی را مخصوصا از وعده ی شام تان حذف کنید:

لبنیات
غذاهای سرخ کردنی
غذاهای فرآوری شده
شکر
الکل

همچنین خوردن وعده های سنگین و سیگار کشیدن قبل از خواب منجر به بروز خروپف های غیر طبیعی و بلند تر از حد معمول می گردد. اگر می خواهید یک شب آرام و بدون خرناس داشته باشید معجون زیر را قبل از خواب امتحان کنید. این معجون از گرفتن راه های هوایی و مسدود شدن ورود هوا به داخل شش ها تا حد زیادی جلوگیری می کند.
ترکیبات معجون طبیعی ضد خروپف:

یک چهارم لیموی تازه
یک تکه زنجبیل
۲ عدد سیب
۲ عدد هویج

آب هویج و سیب را گرفته و با باقی مواد را به خوبی در مخلوط کن ترکیب کنید و چند ساعت قبل از رفتن به رختخواب میل کنید.

لیمو با ویتامین C فراوانش نمی گذارد که سرماخوردگی اتفاق بیفتد و نوشیدن مایعات فراوان به باز ماندن سینوس ها و راه های تنفسی و نازک ماندن موکوس کمک می کند. زنجبیل یک درمانگر قوی برای قرن های پی در پی است و در نت نوشت از خواص این ماده معجزه گر زیاد گفته ایم که کمک زیادی به کاهش درد های سینوسی و گرفتگی آن ها می کند. آب سیب و آب هویج نیز دو یار قسم خورده! برای کمک به یک خواب راحت شبانه هستند.

با نوشیدن این آبمیوه یک خواب راحت را تجربه خواهید کرد.

۱۳۹۵/۲/۲۳

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...