نسخه چاپی

خطیبی: خدا حق را به حقدار می‌دهد

رسول خطیبی سرمربی تیم ماشین سازی تبریز كه عنصر موثر در صعودشان به لیگ برتر است معتقد است كه با حمایت تمام عوامل شهرتبریز توانستند به امر برسند.

به گزارش نما به نقل از "ورزش سه"، خطیبی در ابتدای صحبت هایش از تمامی کسانی که او را در این راه یاری رساندن تشکر کرد. صحبت های سرمربی ماشین سازی را در زیر می خوانید.

با حمایت شهردار و مدیریت صعود کردیم
ابتدا این موفقیت را به جامعه فوتبال تبریز، استان آذربایجان شرقی، هواداران فوتبال شهرمان و هواداران ماشین سازی تبریک می گویم. در ضمن از کسانی که به ما تارسیدن به این مهم یعنی صعود به لیگ برتر کمک و یاری کردند از شهردارمحترم تبریز گرفته تا مدیریت باشگاه آقای دکتر سهرابی و خیلی از دوستان دیگر که واقعا به تیم برای رسیدن به اهدافمان کمک کردن تشکر ویژه ای می کنم. ما به تنهایی نمی توانستیم به این صعود برسیم.

حاشیه ها را برای صعود از تیم دور کردیم
از بازیکنان باغیرتمان که با تعصب در مسابقات حاضر شدند و هر آنچه که ما به آنها گفته بودیم در زمین اجرا کرده و بدون حاشیه کارشان را به نحو احسن انجام دادند تشکر می کنم. ما در اکثر بازی ها تیم برتر میدان بودیم و بچه ها کارشان را به خوبی انجام دادند و همین تلاش و همت در صعودمان تاثیرگذار بود. من در هفته های پایانی از بازیکنانم درخواست کردم که مصاحبه نکنند و انجام مصاحبه خود برای بازیکن حاشیه ساز است و باید این حاشیه ها را از تیم دور می کردیم.


آقای زنوزی و پیشکسوتان تبریز حواسشان به تیم بود
در ادامه باز هم از عزیزان دیگر که ما را در موفقیتمان یاری رساندن تشکر می کنم؛ آقای زنوزی مالک باشگاه گسترش فولاد با اینکه مریض احوال بودند و 6ماه در ایران نبودند اما هر روز پیگیر اوضاع واحوال تیم ماشین سازی بودند. ایشان با وجود اینکه مسئولیت تیم خودشان را برعهده داشتند اما حواسشان به تیم ما هم بود و هر روز از شرایط تیم ما می پرسیدند تا تیم هرطور شده به لیگ برتر برسد. دوستان نزدیک بنده همانند آقای وحید عدنان که در کنار تیم بودند و به ما روحیه می دادند، پیشکسوتان قدیمی ماشین سازی که از بازیکنان سابق تیم ملی بودند و شناسنامه فوتبال آذربایجان به حساب می آیند ممنونم و به همه این عزیزان صعود ماشین سازی را تبریک می گویم و امیدوارم از ما راضی بوده باشند.


می دانیم به چه علت نیامدیم بالا اما صحبتی ندارم
در فصل 91 ـ 90 که ماشین سازی حضور داشتم می توانستیم لیگ برتری شویم اما همه چیز به هفته آخر موکول شد و در دقایق پایانی بازی گل بدی دریافت کردیم که همین مساله اجازه نداد ما به لیگ برتر صعود نکنیم. متاسفانه آن گل ما را از لیگ برتری شدن دور کرد و دقیقا می دانیم به چه علت از آن مرحله بالا نیامدیم و الان نمی خواهم راجع به آن صحبت کنم که چه شد ماشین سازی صعود نکرد اما امسال با حمایت آقای شهردار و مدیرعامل تیم مسنجم و خوبی را تشکیل دادیم که خب همه این اقدامات و حمایت ها باعث شد که حق به حق دار برسد و ماشین سازی بالا بیاید. درست است ما آن سال بالا نیامدیم ولی امسال هوادارانمان واقعا با وجود اینکه کارمان سخت بود به شدت حمایتمان کردند و حمایت آنها باعث دلگرمی و صعودمان شد.


تیم صدرنشین نیم فصل دوم شدیم
زمانی که هدایت ماشین سازی را برعهده گرفتم تیم هفتم یا هشتم جدول بود و 12، 13 امتیاز با تیم صدرنشین فاصله داشت. همه این را می دانند نیم فصل دوم امتیاز گرفتن خیلی سخت است اما ما تیم اول نیم فصل دوم شدیم، این تنها لطف خدا و زحمت بچه های تیم بود که به اینجای جدول رسیدیم و رتبه دوم را کسب کردیم.


چون باج نمی دهم مخالفان به کار من ضربه می زنند
اگر آمار حضورم در سایر تیم ها را بررسی کنید متوجه خواهید شد که در هر تیم تنها 4 باخت داشته ام البته این را باید کارشناسان نظر بدهند. هیچ وقت در فوتبال باج ندادم و نمی خواهم در این مورد الان صحبت کنم ولی چون باج ندادم همیشه مخالفان به کار من ضربه زدند. خدا بزرگ است و همیشه با توکل به خدا و توسل به ائمه در زندگی به جلو می روم. مطمئن باشید خدا حق را به حق دار می دهد.

بازی ما بر سایرنتایج تاثیرگذار است
در بازی مقابل گل گهر با وجود مصدومان و محرومان زیادی که داریم بازی خوبی و جوانمردانه ای ارائه خواهیم داد تا حق هیچ تیمی ضایع نشود. در ضمن در این بازی از ترکیب بازیکنان ذخیره و فیکس استفاده خواهیم کرد.

آرزوی موفقیت برای فجر و صنعت دارم
فوتبال غیرقابل پیش بینی است، ما کاری به اسم ها نداریم ولی به نظر من بازی مرگ و زندگی است هر کس تلاش کند، زحمت بکشد و بازی خوبی ارائه دهد قطعا صعود خواهد کرد. آرزوی موفقیت برای هر دو تیم و سرمربیانش دارم و انشاالله هرکس که لیاقت حضور دارد به لیگ برتر صعود کند.

۱۳۹۵/۲/۲۳

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...