نسخه چاپی

كشتي فرنگي جهان جلوي ايران تعظيم كرد/

قاسم رضایی: شاخ روس‌ها را شكستیم!

عکس خبري -  قاسم رضايي: شاخ روس‌ها را شكستيم!

قاسم رضایی پس از كسب سومین نشان طلای ایران در بازی‌های 2012 لندن گفت: بسیار خوشحالم كه كشتی فرنگی جهان مقابل ایران تعظیم كرد و ما توانستیم شاخ روس‌ها را بشكنیم!


به گزارش نما به نقل از ایسنا، دارنده نشان طلاي وزن 96 كيلوگرم كشتي فرنگي در بازي‌هاي المپيك اظهار كرد: از اينكه باعث قهرماني كشتي فرنگي ايران در بازي‌هاي المپيك شدم بسيار خوشحالم، اين قهرماني‌ها نتيجه زحمات محمد بنا و ساير مربيان تيم ملي بود.

وي در پاسخ به سوالی مبني بر اينكه آيا پس از دو سال خانه‌نشين بودن و دعوت نشدن به اردو فكر مي‌كردي كه در لندن قهرمان شوي؟ خاطرنشان كرد: من بعد از بازي‌هاي پكن كه ناكام بودم و نتيجه نگرفتم هر لحظه آرزو داشتم در المپيك بعدي حضور پيدا كنم. آن زمان گفتم كه المپيك هنوز برايم تمام نشده است. خواست خدا بود كه در لندن قهرمان شدم.

رضايي در پاسخ به اين سوال كه آيا قبل از فينال فكر نمي‌كردي كه داوري به سود روس‌ها باشد؟ گفت: قبل از مسابقه مي‌دانستم كه قاسم رضايي به تنهايي در يك طرف است و كشتي‌گير روس، داوران و ساير عوامل در طرف ديگر. همه تلاشم را كردم كه بهانه دست‌شان ندهم. از سه پيروزي كه در دور مقدماتي داشتم راضي نبودم و دوست داشتم با بهترين نفرات اين وزن مسابقه دهم.

دارنده نشان طلاي وزن 96 كيلوگرم كشتي فرنگي در پايان با بيان اينكه شاخ روس‌ها را شكستيم به خبرنگاران گفت: كشتي فرنگي جهان جلوي ايران تعظيم كرد و ما توانستيم قدرت را از روس‌ها بگيريم. اميدوارم توانسته باشيم دل مردم را شاد كنيم.

۱۳۹۱/۵/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...