نسخه چاپی

بازدید «عراقچی» و «صدر» از نمایشگاه كتاب

در هشتمین روز نمایشگاه، عباس عراقچی، معاون امور حقوقی و بین‌الملل وزارت امور خارجه و محمد صدر، مشاور وزیر امور خارجه ضمن حضور در سالن كارنامه نشر 94، از آمار منتشر شده درباره وضعیت نشر ایران در این سالن بازدید به‌عمل آوردند.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، عباس عراقچی در بازید از سالن کارنامه‌ی نشر در جریان فعالیت‌های این سالن قرار گرفت و مدیر کمیته فعالیت‌های فرهنگی به همراه مسئول سالن کارنامه نشر، توضیحاتی درباره آمار مقایسه‌ای نشر ایران طی سال‌های 84 تا 94 ارائه کردند.

یحیی دهقانی، مدیر کمیته فعالیت‌های فرهنگی نمایشگاه، محمدحسن محمدی مدیر فعالیت‌های جنبی کمیته فرهنگی نمایشگاه و علی‌اکبر کلباسی، مسئول سالن کارنامه نشر 94 در این دیدار عراقچی را همراهی کردند و توضیحاتی درباره بخش‌های مختلف کمیته ارائه کردند.

مدیر کمیته فعالیت‌های فرهنگی درباره نماگرهای نصب شده در کارنامه نشر توضیح دادند: اولین‌بار است که نماگرهای نشر این‌گونه در معرض عموم قرار گرفته‌ است و ویژگی این آمار تطبیقی 10 ساله این است که کتاب‌های کمک آموزشی و درسی در آن لحاظ نشده‌اند. در این غرفه کل آثار چاپ اول منتشر شده در سال 94 به نمایش درآمده است.

«کلباسی» نیز در این دیدار درباره‌ی آمار نشر و وضعیت مطلوب غرفه کارنامه نشر برای استفاده پژوهش‌گران توضیحاتی به بازدیدکنندگان ارائه دادند و این سالن را مکانی برای اساتید و دانشجویان جهت بررسی آثار منتشر شده در سال 94 معرفی کردند.

مسئول سالن کارنامه نشر 94 اظهار داشت: در این سالن امکان جست‌وجوی اینترنتی نیز برای مخاطبین تدارک دیده شده تا به‌ وسیله آن بتوانند از کتاب‌های منتشر شده چاپ اول در این سال 94 در موضوعات مختلف آگاه شوند.

بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران 15 تا 25 اردیبهشت با شعار «فردا برای خواندن دیر است...» در شهرآفتاب برگزار می‌شود. مجموعه نمایشگاهی شهرآفتاب واقع در اتوبان خلیج فارس، روبروی حرم مطهر(ره) قرار دارد.

۱۳۹۵/۲/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...