نسخه چاپی

فیروزآبادی: بشار اسد ماندنی است

رئیس‌ ستاد كل نیروهای مسلح با پرده برداشتن از سیاست كاخ سفید در قبال سوریه گفت: آمریكا استمرار جنگ در سوریه را برای اثرگذاری بر انتخابات ریاست جمهوری خود می‌خواهد.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، سردار سرلشکر سید حسن فیروزآبادی رئیس‌ ستاد کل نیروهای مسلح در سخنانی با اشاره به تلاش آمریکایی‌ها برای مدیریت تحولات منطقه‌ای و استفاده از شرایط ناشی از جنگ تروریست‌های تکفیری در سوریه برای دستیابی به منویات و اهداف انتخاباتی ایالات متحده، اظهار کرد: آمریکا استمرار جنگ و جنایات تروریست‌ها در سوریه را برای اثرگذاری بر انتخابات ریاست جمهوری آینده ایالات متحده می‌خواهد.

وی افزود: هیأت حاکمه آمریکا و رئیس‌جمهور فعلی این کشور پیروزی حزبی را به قیمت حمایت از تروریست‌ها و ریختن خون مردم مظلوم و بی‌گناه سوریه می‌خواهد و اعمال فشار برای کنار گذاردن بشار اسد دقیقاً برای همین منظور است.

سرلشکر فیروزآبادی با بیان اینکه مردم آمریکا بایستی به دولت حاکم ایالات متحده اجازه ارتکاب جنایت برای اثرگذاری بر آرای انتخاباتی را ندهند، تصریح کرد: 5 سال حمایت از تروریسم و دامن زدن به ایجاد و توسعه داعش و خونریزی در سوریه نتوانسته است ملت این کشور را وادار به تسلیم کند.

رئیس‌ ستاد کل نیروهای مسلح با تأکید بر اینکه آمریکایی‌ها در یک سال آینده نیز نخواهند توانست هدف خود را عملی کنند، تأکید کرد: برخلاف رویا و آرزوی آمریکا، بشار اسد می‌ماند و با پیروزی ملت سوریه، روسیاهی برای جنگ‌طلبان باقی خواهد ماند.

۱۳۹۵/۲/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...