نسخه چاپی

هلاكت 10 انتحاری در شمال الرمادی

فرمانده عملیات امنیت استان الانبار روز پنجشنبه از به قتل رساندن 10 انتحاری در منطقه البوعیثه در شمال شهر رمادی مركز استان الانبار خبر داد.

به گزارش نما به نقل از ایرنا، 'اسماعیل المحلاوی' در اظهاراتی به رسانه های عراقی افزود که نیروهای عراقی امروز موفق به خنثی کردن یکی از سنگین ترین حملات انتحاری گروه تروریستی داعش در منطقه «البوعیثه» در شمال رمادی شدند و 10 انتحاری را به قتل رساندند.

وی اضافه کرد که تروریست های انتحاری با خودروهای بمبگذاری شده و کمربندهای انفجاری قصد حمله به منطقه البوعیثه داشتند که نیروهای عراقی همه آنان را به قتل رسانده و خودروهای بمبگذاری شده را منهدم کردند.

نیروهای امنیتی عراق بامداد امروز نیز به صورت غیر منتظره مقررات منع تردد را در شهر البوعیثه اعلام کردند.

فرماندهی عملیات الانبار، اقدامات تروریست های داعش را مرتبط با عملیات پاکسازی و پیشروی گسترده نیروهای عراقی در مناطق غربی و شمال غربی الانبار و همچنین آزادسازی مناطق حومه 'الخالدیه' در شرق رمادی دانست.

نیروهای مشترک عراقی و عشایری منطقه از چند روز قبل عملیات گسترده پاکسازی و آزادی سازی مناطق 'البغدادیه' در غرب و شمال غربی عراق را آغاز کرده اند.

همزمان فرمانده عملیات امنیت 'الجزیره و بادیه' دراستان الانبار گفت که در عملیات امروز در منطقه بغدادیه نیروهای مشترک عراقی و عشایری چهار تروریست را به قتل رساندند.

۱۳۹۵/۲/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...