نسخه چاپی

هلاكت فرمانده احرارالشام در شمال حلب

در ادامه درگیری های شدید میان رزمندگان ارتش سوریه و لواء القدس با گروههای تروریستی تكفیر یارتش آزاد و القاعده در محور اردوگاه "حندرات" واقع در حاشیه شمالی استان حلب سوریه، منابع میدانی از هلاكت فرمانده ارشد نظامی گروه احرارالشام (القاعده) خبر داده اند.

به گزارش نما به نقل از مشرق در ادامه درگیری های شدید میان رزمندگان ارتش سوریه و لواء القدس با گروههای تروریستی تکفیر یارتش آزاد و القاعده در محور اردوگاه "حندرات" واقع در حاشیه شمالی استان حلب سوریه، منابع میدانی از هلاکت فرمانده ارشد نظامی گروه احرارالشام (القاعده) خبر داده اند.

بنابر این گزارش، "ابوالمعتصم" فرمانده گردان "شباب المجاهد" وابسته به احرارالشام ساعتی پیش در درگیری با نیروهای ارتش سوریه در اطراف اردوگاه آوارگان فلسطینی "حندرات" به هلاکت رسیده است. دور جدید درگیری ها از ساعات ابتدایی صبح امروز با حمله نیورهای ارتش سوریه به مواضع تروریستهای تکفیری آغاز شده که طی آن دو نظامی سوری شهید و 16 تروریست نیز به هلاکت رسیده اند. گروههای "حرکت نورالدین زنکی و جبهه الشامیه وابسته به ارتش آزاد و جبهه النصره و ترکستان چین وابسته به القاعده در نبردها علیه نیروهای دولتی سوریه مشارکت دارند.

۱۳۹۵/۲/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...