نسخه چاپی

فاطمه رهبر:‌ نمایندگان خارج از سلایق، باید در اصول همراه باشند

نماینده مردم تهران در مجلس با تاكید بر این كه نمایندگان خارج از سلایق متفاوت و گرایش‌هایی كه دارند باید در اصول با یكدیگر همراه باشند، گفت: قطعا در شرایطی هستیم كه كوچكترین اختلافی می‌تواند به یك معضل برای نظام تبدیل شود.

به گزارش نما ، فاطمه رهبر در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص ضرورت همدلی و اتحاد مجلس دهم در میان نمایندگان گفت: همیشه در هر جایگاه و نهادی وجود اختلاف سرمنشاء مشکلات بعدی برای آن نهاد و به تبع برای جامعه خواهد بود.

وی با تاکید بر اهمیت جایگاه قوه مقننه اظهار کرد:‌ به نظر می‌رسد افرادی که منتخب شناخته شده و به عنوان نماینده به مجلس خواهند آمد قطعا در چارچوب نظام باید فعالیت داشته باشند. درواقع بر اساس همین چارچوب هم بوده که به صحنه‌ رقابت انتخابات ورود پیدا کرده و پس از تایید شورای نگهبان در معرض انتخاب مردم قرار گرفتند.

نماینده مردم تهران در مجلس خاطر نشان کرد:‌ یک نماینده مجلس ، یک مسئول مملکتی محسوب می‌شود که باید در درجه اول خود و سپس افراد پیرامون خود را هدایت کند و بتواند از یک سلامت اخلاقی سیاسی و فرهنگی و اجتماعی برخوردار باشد تا کارها را بهتر مدیریت کند.

رهبر تاکید کرد:‌در شرایطی به سر می‌بریم که کوچکترین اختلاف در حد یک معضل برای نظام می‌تواند تبدیل شود که دشمنان ما هم از این موضوع بهره می‌برند.

فاطمه رهبر با تاکید بر این که مجلس باید اقتدار خود را حفظ کند گفت: فارغ از این که یک نماینده به کدام گروه و جریان تمایل دارد و اختلاف سلیقه‌ها باید در اصل اصول با یکدیگر همراه باشند. نماینده‌ای که معتقد است مستقل است نیز باید به یک سمت و سویی گرایش داشته و اعلام موضع کند.

۱۳۹۵/۲/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...