نسخه چاپی

مروری بر حاشیه های تلویزیون

عکس خبري -مروري بر حاشيه هاي تلويزيون

در برنامه های مختلف آخر هفته ای كه گذشت، اكثر شبكه های سیما سوژه های جالب توجه زیادی داشتند.

به گزارش نما به نقل از روزنامه سینما: در برنامه های مختلف آخر هفته ای که گذشت، اکثر شبکه های سیما سوژه های جالب توجه زیادی داشتند.

قصه آقای شاعر

فاضل نظری در چند روز گذشته به یکی از چهره هایی تبدیل شده که خیلی او را در تلویزیون می بینیم؛ نمونه اش حضور او در برنامه «خندوانه» چهارشنبه شب بود. یکی از بخش های جذاب برنامه جایی بود که این شاعر جوان تصمیم گرفت برای جناب خان و معشوقه اش یک رباعی بگوید، شعری که با وجود بداهه بودن سر و شکل خوبی داشت: «من عاشقم و جناب خان نام من است/ تنها سندم این دل ناکام من است/ گر وقت به تلخی گذرد باکی نیست/ شیرینی عمر یاد احلام من است».

مروری بر حاشیه های تلویزیون

این تنها حضور نظری در تلویزیون نبود و در برنامه بیست و سی و بخش خبری ساعت 10 پنج شنبه شب هم گزارشی در رابطه با او و آخرین اثرش «کتاب» را روی آنتن فرستادند و به طور کلی در این گزارش فاضل نظری به عنوان پر مخاطب ترین شاعر ایران معرفی شد.

جمشید بازیگر شو!

برنامه «اکسیر» این هفته در حالی روی آنتن رفت که هنوز هم ترکش های برنامه دو هفته قبل تمام نشده بود اما سازندگان برنامه اکسیر در این هفته هم از جمشید، همان کسی که حواشی هفته قبل را به وجود آورده بود استفاده کردند، با این تفاوت که این بار مشخص بود کاراکتری خاص را برایش طراحی کرده اند تا بازیگر بودنش کاملا ملموس باشد.

مروری بر حاشیه های تلویزیون

در این برنامه یک جوان سیگاری روی سن آمد و قرار شد یکی از میان جمعیت بیاید و او را مجاب کند که ترک کند. آقای جمشید برای مجاب کردن جوان سیگاری با ظاهری جدید بالای صحنه آمد و رو به حسنی گفت «من آمده ام 50 میلیون تومان ببرم. آن هفته به آن آقا قول دادید 50 میلیون بدهید و ندادید!» اما بازیگر نبودن جمشید این بار بیشتر توی ذوق می زد و به همین دلیل جایزه اش فقط یک مرغ زنده بود.

این قسمت، خبرنگاران جوان

یکی از سوژه های جالب توجه برنامه ورزش و مردم، عدم همکاری بهرام شفیع، مجری قدیمی و با سابقه این برنامه با دیگر همکاران جوانش بود. معمولا این طور بود که در هر برنامه، یکی دو نیروی جوان کنار او قرار می گرفتند و گزارشات و اتفاقات روز ورزش را مرور می کردند ولی شفیع با تحلیل های عجیب و غریب و خاص خودش اجازه صحبت کردن به آنها نمی داد اما چند وقتی می شود که پای باشگاه خبرنگاران جوان هم به این برنامه باز شده و آنها با گزارش های مثلا بامزه ای، باکس میانی برنامه را پر می کنند؛ مثل این موارد «آقای تاج شما حداقل یک بار برای همیشه تکلیف این طاقچه بالا گذاشتن های مردم چشم رنگی (کی روش) را روشن کن!» یا بعد از کشف این که روبروی پنجره اتاق معاون وزیر ورزش، زمین گلف است؛ «آقای سجادی پنجره گلف همه فدراسیون ها رو به شماست!»

۱۳۹۵/۲/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...