نسخه چاپی

تقدیر و تشكر باشگاه پرسپولیس از هواداران

باشگاه پرسپولیس از هواداران به دلیل حمایت همه‌جانبه و بی‌نظیرشان از تیم سرخپوشان در طول فصل تقدیر و تشكر كرد.

به گزارش نما ، باشگاه پرسپولیس با صدور بیانیه‌ای از هواداران به دلیل حمایت همه‌جانبه و بی‌نظیرشان از تیم سرخپوشان در طول فصل تقدیر و تشکر کرد و آن را مایه فخر و مباهات مجموعه پرسپولیس دانست.

در این اطلاعیه آمده است:

«فصلی که گذشت، دوره‌ای پرفراز و نشیب و پر حادثه برای پرسپولیس بود که در این میان صبوری و حمایت هواداران که تیم خودشان را همراهی کردند، نقطه اتکایی برای گذر از تمام آن مراحل سخت بود و بی‌تردید کلام و قلم از عهده قدردانی و تشکر شایسته به این مناسبت بر نمی‌آید.

روزهای سختی را کنار هم، با هم و به پشتوانه هم پشت سر گذاشتیم تا به معنای واقعی کلمه، پرسپولیس یک خانواده باشد و در این بین خاطرات تلخی هم رقم خورد و یارانی ارزشمند را از دست دادیم.

تلخی از دست رفتن کاپیتان با اخلاق و آرام پرسپولیس، هادی نوروزی، اسطوره‌ای چون سرطلایی فوتبال ایران با تمام رازهایی که در دل داشت و عزیزانی از این خانواده که دیگر در میان ما نیستند از ذهن ما دور شدنی نیست.

پرسپولیس بزرگ در تمام این سال‌ها پیچ و خم‌های روزگار، تنگناها و مصائب فراوان را با نیروی کم‌نظیر بر گرفته از هواداران فراوان، متعصب و وفادار خود پشت سر گذاشته است. در فصلی هم که گذشت، اگر شما هواداران سنگ صبور تیم محبوبتان نبودید، شاید هیچگاه آن شرایط سخت ابتدای فصل با آن داغی که در ادامه‌اش به دل نشست به سلامت پشت سر گذاشته نمی‌شد.

بی شک تک تک هواداران با تمام دلتنگی بر جای مانده از روز آخر لیگ، به خوبی واقف هستند که در پاسخ به آن همه محبت آنها، چه عزم عظیمی در میان تک تک اعضای تیم و باشگاه وجود داشت تا به عنوان حداقلی برای تشکر و قدردانی، جام قهرمانی را تقدیم حضورشان کنیم که این امر با توجه به هم امتیاز بودن پرسپولیس با تیم قهرمان لیگ فقط به دلیل تفاضل گل محقق نشد.

بی‌تردید هیچکس به قدر شما و پرسپولیس محبوبتان شایسته این عنوان نبود. البته باید از پیشکسوتان و خاک خورده‌های ارزشمند پرسپولیس از سالیان دور تاکنون یاد کنیم که الحق والانصاف به شکلی بی‌نظیر به حمایت از تیم خودشان پرداختند و صحبت‌های دلسوزانه و دلگرم کننده آنها در مقاطع مختلف پشتوانه‌ای برای اعضای تیم و راهنمایی برای همه ما بود.

در پایان از هواداران که لحظه لحظه حضورشان اوقات فراموش نشدنی را برای پرسپولیس رقم زد و قلب تپنده آن یعنی کانون هواداران، کلیه ارکان باشگاه، تمام کسانی که برای تیم در داخل و خارج از میدان زحمت کشیدند، همکاران مشترک تجاری و حامیان و همینطور رسانه‌های همیار که مانع ایجاد حاشیه در تیم و باشگاه پرسپولیس بودند، کمال تشکر و قدردانی را داریم و امیدواریم در کنار یکدیگر شاهد رقم خوردن روزهای بهتر همراه با موفقیت‌های بیشتر برای پرسپولیس باشیم.»

۱۳۹۵/۲/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...