نسخه چاپی

توسعه مدارس فرهنگ در سال تحصیلی جدید

مدیركل آموزش و پرورش تهران از توسعه وتجهیز مدارس فرهنگ در تهران برای سال تحصیلی جدید خبر داد.

به گزارش نما ، اسفندیار چهاربند مدیرکل آموزش و پرورش تهران درگفت وگو با باشگاه خبرنگاران، درخصوص توجه به رشته علوم انسانی، گفت : علاوه بر مدارس دولتی و عادی امسال 28 دبیرستان فرهنگ در دست احداث داریم که از دانش آموزان مستعد در زمینه علوم انسانی ثبت نام می کند.

وی در خصوص توسعه این مدارس با بیان اینکه بهبود کیفیت مورد توجه است، عنوان کرد: در این راستا ارتقای توانمندی دبیران رشته علوم انسانی و هم چنین تجهیز مدارس فرهنگ به امکاناتی نظیر کتابخانه مجهز، وسایل چندرسانه ای برنامه ریزی شده و مواردی از این قبیل در دستور کار قرار دارد .

چهاربند با اشاره به اینکه تامین نیروی انسانی برای این مدارس در اولویت است، بیان کرد: اولویت جذب نیروی انسانی به دبیرستان های فرهنگ اختصاص پیدا می کند.

مدیرکل آموزش و پرورش تهران در خصوص موضوع نوسازی مدارس گفت : با اداره کل نوسازی تهران هماهنگ شده تا براساس اعتبارات دولتی و مدارس خیرساز، ابتدا مدارسی که قابل مقاوم سازی نیستند تخریب و در بازه زمانی مشخصی ساخته شوند و پس از آن مقاوم سازی و تجهیز سایر مدارس در دستور کار است.

وی درخصوص تغییر کاربری مدارس نیز اظهار کرد: در برخی مناطق تهران نظیر منطقه شش، سه و 12 در صورت امکان تغییر کاربری ساختمان مدرسه انجام شده و چنانچه در منطقه ای نیاز به فضای آموزشی باشد با تغییر کاربری برخورد جدی می شود.

چهاربند ادامه داد: برای سال تحصیلی جدید با توجه به تمهیدات اندیشیده شده و توافقاتی که با مراجع قضایی شده ، هیچ گونه مشکلی مبنی بر تخریب مدارس وجود ندارد و طی 2 سال گذشته هم ممکن است مدرسه ای تا مرحله صدور حکم رسیده باشد اما هرگز اجرای حکم انجام نشده است.

۱۳۹۵/۲/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...