نسخه چاپی

بهائیان دستگیر شده را به سرعت آزاد كنید!

وزارت خارجه آمریكا در اقدامی در راستای حمایت از فرقه ضاله بهائیت، تداوم دستگیری برخی از اعضای این فرقه در ایران را به شدت محكوم كرد و خواهان آزادی فوری آن‌ها شد.

به گزارش نما به نقل از سراج24،وزارت خارجه آمریکا جمعه گذشته در اقدامی در راستای حمایت از فرقه ضاله بهائیت دستگیری برخی از اعضای این فرقه در ایران را به شدت محکوم نمود.

بر اساس این گزارش، «جان کربی» سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا با انتشار بیانیه مطبوعاتی اعلام کرد که هفت عضو فرقه (ضاله) بهائیت هشت سال است از سوی دولت ایران دستگیر شده‌اند .

وزارت خارجه آمریکا با نام بردن دستگیرشدگان بهایی خاطر نشان ساخت که دولت ایران آن‌ها را به جرم جاسوسی و توهین به مقدسات مذهبی و تبلیغ ضد نظام به بیست سال زندان محکوم کرده است.

در بخش دیگر این بیانیه آمده است: «ما با پیوستن به جامعه ببین المللی تداوم حبس این افراد را محکوم می‌نماییم و از جمهوری اسلامی ایران درخواست آزادی سریع آن‌ها و دیگر زندانیان عقدیتی در ایران را داریم.»

در بیانیه مداخله گرایانه وزارت خارجه آمریکا در امور قضایی ایران آمده است، از مقام‌های ایران درخواست می‌کنیم قوانین بین‌المللی که متضمن آزادی بیان، مذهب، عقیده است را رعایت کرده و این شرایط را برای همه شهروندان فراهم نماید.

۱۳۹۵/۲/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...