نسخه چاپی

چشمان ملت ایران، به مشت های روزبهانی

عکس خبري -چشمان ملت ايران، به مشت هاي روزبهاني

در پایان یازدهمین روز از المپیك 2012 لندن، نمایندگان ایرانی بار دیگر خوش درخشیدند و دو نشان طلا و دو نشان برنز دیگر به كارنامه پر افتخار این دوره از رقابت‌هایشان اضافه كردند.

به گزارش نما؛ دیروز قاسم رضایی در کشتی فرنگی، بهداد سلیمی در وزنه برداری صاحب گردن آویز طلا و احسان حدادی در پرتاب دیسک و سجاد انوشیروانی در وزنه برداری به نشان برنز بسنده کردند.
قاسم رضایی، کشتی گیر وزن 96 کیلوگرم فرنگی کشورمان با مقابله با حریفان تا پای فینال رفت و آنجا هم با شکست حریفی از روسیه به مقام اول ین رقابتها دست یافت.

اما پیش از این سعید عبد ولی، فرنگی کار دسته 66 کیلو گرم کشورمان که در بازی ابتدایی خود بسیار قوی ظاهر شده و بود از دید محمد بنا، یکی از امیدهای طلای ایران به حساب می‌آمد، در دیدار دوم خود در مقابل حریفی از فرانسه قرار گرفت و با سختگیری داوران و دریافت اخطار، این بازی را واگذار کرد و از دور رقابت ها حذف شد.
بهداد سلیمی و سجاد انوشیروانی که هر دو، نماینده دسته فوق سنگین وزنه برداری ایران در این رقابتها بودند و حاصل کارشان در بهترین حالت، یک مدال طلا و یک نقره بود، هر کدام پس قرار گرفتن روی سکو، به بهترین نحو ممکن وزنه‌های انتخابی را بالای سر بردند و قهرمانی و نایب قهرمانی این دسته را نیز برای کشورمان به ارمغان آوردند.
احسان حدادی نیز پرتابگر خوب کشورمان از ساعت 22:30 به وقت تهران، برای مصاف با حریفان به میدان رفت و اولین مدال نقره ایران در تاریخ رقابتهای المپیک در رشته دو میدانی را کسب کرد.
سجاد مرادی، دونده دو 800 متر کشورمان، که پیشتر به عنوان نفر دوم از گروه خود به نیمه نهایی راه یافته بود، به دلیل مصدومیت از ناحیه مچ پا از راهیابی به فینال باز ماند؛ وی در پایان پازی در جمع خبرنگاران گفت: اگر مصدوم نبودم مطمئن باشيد مدال مي‌گرفتم؛ من به خاطر مردم تمام تلاشم را كردم.

اما تنها نماینده ایران که امروز به رقابت خواهد پرداخت، احسان روزبهانی، بوکسور وزن 81 کیلو گرم کشورمان است که از ساعت 23:00 به وقت لندن برای مبارزه با حریفی از گرجستان به روی رینگ خواهد رفت؛ این در حالی است که وی در بازی قبلی خود، با اقتدار از سد حریفی از تریکه گذشته بود.

۱۳۹۱/۵/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...