نسخه چاپی

آغاز عملیات آزادسازی خان طومان

ارتش سوریه و متحدان آن به صورت همزمان، عملیات گسترده ای در محور اردوگاه حندرات در شمال شرق حلب آغاز كرده اند.

به گزارش نما، ارتش سوریه و متحدان آن عملیات مقدماتی خود را با پشتیبانی نیروی هوایی و توپخانه برای فراهم کردن مقدمات آزادی و پاکسازی مناطق حومه حلب آغاز کرده اند.

حملات موشکی و توپخانه ای علیه مواضع عناصر مسلح گروه تروریستی جیش الفتح در حومه جنوبی حلب و مواضع گروه تروریستی جبهه النصره در حومه شمالی با پشتیبانی نیروی هوایی سوریه آغاز شد.

این عملیات با هدف تحکیم سیطره بر اردوگاه حندرات و آزادسازی مجدد خان طومان اجرا می شود.

ربیع کله وندی خبرنگار العالم در سوریه همراه با پخش تصاویری از درگیری ها در حلب، گفت: ارتش سوریه حملات مقدماتی خود را علیه گروه موسوم به جیش الفتح که پیش از این وارد روستای خان طومان شده بودند، آغاز کرد و مواضع و تجهیزات و تحرکات آنها را هدف قرار داد تا زمینه را برای یورش به منطقه و آزادسازی آن آماده کند. همزمان با این اقدامات، ارتش سوریه و متحدان آن، عملیات گسترده ای در محور اردوگاه حندرات در شمال شرق حلب آغاز کرده اند.

این عملیات با پشتیبانی نیروی هوایی انجام می شود و طی آن مواضع اصلی گروه تروریستی جبهه النصره در این اردوگاه هدف قرار می گیرد تا زمینه برای پیشروی نیروهای زمینی برای آزادسازی این اردوگاه آماده شود.

ارتش سوریه و متحدان آن عملیات راهبردی مهمی را آغاز کرده اند که هدف از آن پاکسازی حومه حلب و قطع ارتباط کاستلو به عنوان تنها گذرگاه عناصر مسلح موجود به سمت محله های شرقی حلب است.
منبع: العالم

۱۳۹۵/۲/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...