نسخه چاپی

حدادعادل: فراكسیون اصولگرایان نان را به نرخ روز نخورد

رئیس فراكسیون اصولگرایان با بیان اینكه فراكسیون اصولگرایان مانند برخی‌ها نان را به نرخ روز نخورد، ‌گفت: گرچه در تهران جناح رقیب پیروز شد اما در مجموع مجلس فضای اصولگرایی خود را از دست نداد.

به گزارش نما به نقل از فارس، آخرین جلسه فراکسیون اصولگرایان مجلس نهم، عصر امروز در محل کمیسیون تلفیق و به ریاست حدادعادل تشکیل شد.

حدادعادل ضمن تشکر از همه اعضای فراکسیون اصولگرایان در مجلس نهم اظهار داشت: سعی کردیم مواضع ارزشی و اسلامی خود را حفظ کرده و از اصول خود عدول نکنیم.

وی افزود: با اینکه به لحاظ عددی اکثریت نبودیم اما در بسیاری از امور مجلس، فراکسیون اثرگذار بود و این به دلیل انسجام درونی ما بود که باید به حساب اخلاص دوستان گذاشت.

رئیس فراکسیون اصولگرایان همچنین تصریح کرد: در رای اعتمادها و استیضاح‌ها انسجام درونی ما خود را نشان می‌داد و در بسیاری موارد نتیجه بخش نیز بود.

حدادعادل برهمین اساس اضافه کرد: از دیگر ویژگی‌های مهم اعضای فراکسیون اصولگرایان این بود که ریزشی وجود نداشت تا مانند بعضی نان را به نرخ روز بخورند بلکه بر سر مواضع خود ایستادند و حاضر نشدند به خاطر رای هر کاری کنند.

و در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: گرچه در تهران جناح رقیب پیروز شد اما در مجموع مجلس فضای اصولگرایی خود را از دست نداد.

حدادعادل همچنین درباره مجلس دهم گفت: به لطف خدا دوستان خوبی از فراکسیون اصولگرایان و رهروان حضور دارند و ان شالله اگر کمکی از دست ما برآید دریغ نخواهیم کرد.

وی در پایان سخنان خود از لطف اعضا نسبت به خود نیز تشکر کرد و حلالیت طلبید.

در پایان جلسه نیز زارعی نماینده تهران گزارشی از جلسات فراکسیون اصولگرایان ارائه کرد.

۱۳۹۵/۲/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...