نسخه چاپی

جهانشهر موعود

دكتر اسدالله بادامچیان

نیمه شعبان سالروز تولدی جاودانه برای عاشقان حاکمیت عدالت و قسط و رفاه عادلانه و شکوفایی خرد و بهرهگیری کامل از همه ثروتها و نعمتهای زمین و کرات است.
سالگرد تولد «امامت زمان» است که با نظام امامت عادل، شیوههای شاهنشاهی و سلطنتی و امپراتوری و فرعونی و ریاستی را در صحنه دولت و حکومت پایان میدهد و نوعی رهبری که از درون مردم و با مردم، و بر اساس حاکمیت خدای رحیم و رحمان است را به بشریت هدیه میدهد.
نیمه شعبان سالروز تولد امامت مستمر،عدل مستقر، عقل مستبصر، مردمسالاری الهی، هدایتگر، هدایت شده، امام زمان، مهدی موعود به نایب بر حقش و بر همه شیعیان و همه آزادیخواهان بشردوست مبارک باد.
***
تا قبل از شروع انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی در سال 1341، دنیامداران در غرب و شرق تبلیغ میکردند که دوران و عصر دین و خدا پایان یافته، انسان در محور انسانگرایی غربی، خدا را به آسمان برگردانده و انسان خود سرنوشتساز خویش و جهان شده است.
انقلاب اسلامی ایران به رهبری نایب امام زمان و مرجعیت وقت، همه آن اوهام را باطل کرد و امروز بیداری اسلامی دارد جهان را بیدار میکند و انسان خدامحور، مقتدر و جانشین خدا را بجای انسان بی خدای خودمحور و مادیگرا مینشاند و دین حق که اسلام است و تکامل همه ادیان الهی است بر جهانیان آشکار میشود. علت اصلی اسلام هراسی دنیای استکبار از چند گروهک تروریستی که ریشه پیدایش آنها در آمریکا و غرب است و برای بدنام کردن اسلام و انحراف توجه انسانها در غرب و شرق از اسلام، امامت شکل گرفته، درست نیست.
مستکبرین از حاکمیت اسلام استقلالآور آزادیبخش میهراسند همانطور که همه مستکبرین و حاکمان ظلم و جور از قبل از تولد مهدی(عج) هراس داشتند تا آنجا که تولد این معجزه خداوند، در نهایت مخفیکاری انجام شده است و او قرنهاست که در غیبت بسر میبرد. کسی نمیداند که منزلگه این مقصود و مقصد همه خوبان کجاست؟ «أبرضوی أو غیرها أم ذی طوی»
مهدی(عج) حکومت جهانی را بر پایه عدالت و قسط و امامت تأسیس میکند. او «جهانشهر موعود» را بجای «دهکده جهانی» پدید میآورد. او ظلم و جور را از دامان جهان و بشریت پاک میکند، او دولت اسلامی و حکومت خدایی و جامعه اسلامی را در نظام تمدن نوین اسلامی ایجاد مینماید. در این نظام است که انسانها شیرینی حکومت اسلامی و عدل و قسط را درک میکنند و با انتخاب آزاد و آگاهانه و بطور جهانی، حکومتهای عدالت محور و جامعه اسلامی و دولت کریمه اسلامی و نظام متمدنانه نوین را با فرهنگ و تمدن اسلام و همه ارزشهای فرهنگی ملل جهان را بر دنیا حاکم میسازند. آنگاه جامعهای پدید میآید که از فقر، تبعیض، جهل و جهالت، دزدی و رشوه، پلیدیها و زشتکاریها، زورگویی، زورپذیری، ذلت و حقارت انسانی خبری نیست. جامعهای که خونین دلی جز لاله ندارد و از درد و غم نجات یافته است و آرزوی متعالی همه انسانها و انسانیت در جهانشهر برین اسلامی به سامان رسیده است.
***
رهبر معظم و نایب امام زمان، در زمینهسازی برای آن جهانشهر موعود و آن منتظر محبوب طرح نظام نوین تمدن اسلامی و دولت اسلامی و جامعه اسلامی را مطرح فرمودهاند همه باید در یاری و نصرت او و امام عصر(عج) بکوشیم تا در شکلگیری آن جهانشهر زیبا و با صفا سهیم باشیم.
(اللهم اجعلنا من شیعته و انصاره و اعوانه، و عجل فرجه الشریف)

۱۳۹۵/۲/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...