نسخه چاپی

كشتی گیر كرمانشاهی از دلیل تیراندازی عده ای به خودش می گوید

به گزارش نما - اعتماد نوشت:فریدون قنبری، دارنده مدال طلای آسیا و جوانان جهان که در مسابقات جهانی ٢٠٠٣ نیویورک نیز عضو تیم ملی بزرگسالان ایران بوده است، ١٦ آذرماه سال گذشته در حالی که در خیابان‌های شهر صحنه کرمانشاه در حال رانندگی بود توسط افراد ناشناس مورد اصابت چندین گلوله قرار گرفت که بر اثر آن شدیدا مجروح و به بیمارستان منتقل شد.

طبق اظهارنظر پزشكان وي به علت تحمل زياد بواسطه قواي جسماني، از مرگ حتمي نجات پيدا كرد و خوشبختانه هم‌اينك در سلامت كامل به سر مي‌برد و حتي به دنبال اين است چندماه ديگر در رشته ورزشي مبارزه آزاد در مالزي شركت كند.

قنبري اما حالا درباره جزييات آن حادثه هولناك توضيحاتي ارايه داده و گفته است: «بيش از يك سال و نيم پيش يكي از آشنايان نزد من آمد و از كلاهبرداري عده‌اي از افراد خبر داد و خواستار اين شد كه حق او را از اين افراد بگيرم. من نيز از آنجا كه اين فرد انسان ضعيفي بود و مورد ظلم واقع شده بود خواسته او را پذيرفتم و حقش را از اين افراد گرفتم و حتي يك سيلي محكم نيز به نفر اصلي آنها به خاطر كار زشتي كه مرتكب شده بود زدم. خدا شاهد است كه فقط براي گرفتن حق آن مرد اقدام به اين كار كردم و هيچ گونه مساله ديگري درميان نبود. چند سال است كه هيچ حاشيه‌اي ندارم و از اشتباهات گذشته درس گرفته‌ام. اين اتفاق باعث كينه اين افراد نسبت به من شد و آنها پس از زماني در حدود يك سال در حالي كه ١٦ آذرماه سال گذشته در يكي از خيابان‌هاي شهر صحنه مشغول رانندگي بودم ٤ نفر سوار بر خودوري پژو ٤٠٥ به وسيله نقليه من نزديك شدند و با اسلحه كلاشينكف اقدام به تيراندازي به طرف من كردند و تا مي‌توانستند گلوله به سمت من شليك كردند تا با قتل من به خيال خودشان انتقامجويي كنند».
قنبري ادامه داد: « ٤ گلوله به بدن من اصابت كرد كه يك گلوله به كتف چپ، يك گلوله به صورت و دو گلوله نيز به كف دو دستم خورد و باعث شد شديدا مجروح شوم و خون زيادي از من برود. چيزي در حدود ٢٠ گلوله نيز به ماشينم اصابت كرد كه اين موضوع نشان مي‌دهد آنها فقط به قصد كشتن من اقدام به اين كار كردند.
قهرمان سابق كشتي با اشاره به اينكه نفر اصلي اين درگيري كه اقدام به شليك كرده با ضمانت ٤٠٠ ميليون توماني آزاد است، گفت: «٣ نفر ديگر نيز با تلاش نيروي انتظامي و اطلاعات كه جا دارد صميمانه از آنها تشكر كنم دستگير شدند و هم اينك در بازداشت به سر مي‌برند. نفر اصلي نيز پس از ٣ ماه حبس و با ضمانت ٤٠٠ ميليون توماني آزاد شده اما در شهر صحنه و تحت نظارت است تا به سزاي عمل خود برسد. به هيچ‌وجه قصد رضايت ندارم بلكه از مسوولان دادستاني كرمانشاه مي‌خواهم اين افراد را به اشد مجازات محكوم كند تا درسي براي سايرين باشد كه امنيت جامعه و مردم را به خطر نيندازند.»
قنبری ادامه داد: تنها غلامرضا محمدی و علی نوایی از جامعه بزرگ کشتی ایران با من تماس گرفتند و پیگیر حال من شدند که واقعا از تماس آن‌ها خوشحال شدم و از اینکه یاد من بودند از آن‌ها تشکر می‌کنم. همچنین از آقای طالبی، دکتر مردان پور،دکتر عزیزی و دکتر ایمانی که به صورت رایگان کار ارتودنسی دندان‌های من را که بخاطر اصابت گلوله به چانه‌ام شدیدا آسیب دیده بود انجام داد صمیمانه قدردانی می‌کنم.
قنبري درباره اينكه آيا فعاليتي در عرصه مربيگري كشتي در استان كرمانشاه دارد يا خير، هم تاكيد كرد: « چند سالي مي‌شود كه در كشتي فعاليتي ندارم. پيش از اين اتفاق در رشته مبارزه آزاد در ايران انتخاب شدم و قرار بود به مالزي بروم تا در مسابقات اين رشته شركت كنم كه با اين اتفاق قسمت نشد. اميدوارم در آينده نزديك و با بهبودي كامل تمريناتم را از سر بگيرم و بار ديگر در اين رشته فعاليتم را آغاز كنم.»

۱۳۹۵/۲/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...