نسخه چاپی

نمایندگی اوقاف و امور خیریه در شهرستان دلفان افتتاح شد

در مراسمی با حضور مسئولان دفتر نمایندگی اوقاف و امور خیریه در شهرستان دلفان افتتاح شد

به گزارش نما به نقل از مهر، در مراسمی با حضور امام جمعه نورآباد و فرماندار شهرستان دلفان دفتر نمایندگی اوقاف و امور خیریه در این شهرستان افتتاح شد.

همچنین در این مراسم سرپرست دفتر نمایندگی اوقاف و امور خیریه دلفان با حضور مسئولان استانی و شهرستانی معارفه شد.

امام جمعه نورآباد در مراسم معارفه سرپرست دفتر نمایندگی اوقاف و امور خیریه شهرستان نورآباد خواستار توجه به مسائل عمرانی امامزاده گان شهرستان شد و بیان کرد: به رغم فعالیت های انجام گرفته همچنان نیاز به کار در این بخش وجود دارد.

حجت الاسلام هاشمی نژاد افزود: به خاطر رسالت مهم اوقاف، ما نگاه ویژه ای به این سازمان داریم که در این راستان افتتاح اوقاف نورآباد اتفاق مبارکی است.

امام جمعه نورآباد گفت: با توجه به آسیب های فراوان فرهنگی در سطح جامعه باید در راستای تحقق امر مقام معظم رهبری برای تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی تلاش شود.

فرماندار شهرستان دلفان نیز در این مراسم گفت: امامزاده ابراهیم(ع) یکی از امامزادگان شاخص استان بوده که توفیق میزبانی ایشان نصیب مردم نورآباد شده است.

جعفر طولابی از مدیر کل اوقاف لرستان به خاطر راه اندازی دفتر نمایندگی اوقاف در این شهرستان تقدیر کرد و گفت: سالانه ۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار زائر امامزاده ابراهیم(ع) را زیارت می کنند.

وی گفت: بیشترین زائر در ایام تعطیلات نوروز در این منطقه حضور می یابند که چنانچه زیرساخت های لازم از جمله زائر سرا تامین شود طی سالهای آینده شاهد حضور زائران بیشتری در این متطقه خواهیم بود.

فرماندار دلفان خواستار تکمیل کشتارگاه و سرویس های بهداشتی امامزاده ابراهیم(ع) و تقویت نیروهای خدماتی شد.

۱۳۹۵/۲/۲۷

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...