نسخه چاپی

حیات سیاسی جریان خاص در گرو هنجارشكنی های فائزه هاشمی

فائزه فردی نیست كه از وجود چنین پیوندهایی بین بهائیت و صهیونیسم بی‌اطلاع باشد؛ از این رو مشخص است كه چنین رفتارهای نامتعارفی با هدف ساختارشكنی و فضاسازی برای فعال شدن فرقه‌های انحرافی دنبال می‌شود و این همان چیزی است كه یك جریان سیاسی خاص، حیات سیاسی خود را در شكل‌گیری آن می‌بیند و به آن نیازمند است.

ديدار فائزه هاشمي با جمعي از اعضاي فرقه بهائيت و انتشار اخبار و تصاوير آن در هفته گذشته با موجي از انتقادات روبه‌رو شد و افکار عمومي را به واکنش واداشت. اين انتقادات تا آنجا ادامه يافت که حتي آقاي هاشمي نيز نتوانست در برابر آن سکوت کند و مجبور شد که اعلام کند: «فائزه اشتباه بدي کرده و بايد آن را تصحيح و جبران کند. فرقه ضاله بهائيت، يک فرقه استعمار ساخته و منحرف است که هميشه با همين انحراف شناخته شده و ما هميشه از اين فرقه تبري جسته و مي‌جوييم.»
اما متأسفانه بار دیگر فائزه هاشمي روز گذشته به مصاحبه با «يورو نيوز» پرداخت و در آن گفت‌وگو اعلام کرد، خلافي نکرده‌ و پشيمان نيست! فائزه در ادامه پاي را از اين هم فراتر گذاشت و رسماً به دفاع از فرقه ضاله بهائيت پرداخت و نظام اسلامي را به تضييع حقوق آنان متهم کرد!
چنين اظهاراتي در حالي صورت مي‌گيرد که ارتباط پيدا و پنهان فرقه ضاله بهائيت با بيگانگان از زمان شکل‌گيري تا به امروز و در رأس آن، شبکه صهيونيستي زرسالاران يهودي چيزي نيست که بر کسی هم که اندکی از تاريخ و سياست آگاه است، پوشيده باشد! امروز نيز رسماً مرکز اين فرقه در سرزمين‌هاي اشغالي قرار داشته و اين تفکر با حمايت رژیم صهیونیستی جنايتکار در حال گسترش است.
فائزه فردي نيست که از وجود چنين پيوندهايي بين بهائيت و صهيونيسم بي‌اطلاع باشد؛ از این رو مشخص است که چنين رفتارهاي نامتعارفي با هدف ساختارشکني و فضاسازی براي فعال شدن فرقه‌هاي انحرافي دنبال می‌شود و اين همان چيزي است که يک جريان سياسي خاص، حيات سياسي خود را در شکل‌گيري آن مي‌بيند و به آن نيازمند است.
به این ترتیب، ضروری است با چنین سناریوی خطرناکی مقابله کرد و اجازه نداد برخی لمپن‌های سیاسی که با استفاده از برخی رانت‌ها در تلاشند تا فضا را برای فعالیت جریان‌های انحرافی در جامعه فراهم آورند، میدان‌دار صحنه باشند.
انتظار می‌رود نخبگان مذهبی و سیاسی و رسانه‌ها در گام اول و دستگاه قضایی و امنیتی در گام بعدی نسبت به چنین اقداماتی واکنش مناسب نشان دهند.

۱۳۹۵/۲/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...