نسخه چاپی

دزد طلا فروشی امروز در ملاء عام به دار آویخته شد

عامل قتل طلافروش مشهدی در حالی صبح امروز و در نزدیكی محل ارتكاب جرم به دار مجازات آویخته شد كه همدست او نیز به تحمل زندان طولانی مدت محكوم شده است.

هفتم آبان سال گذشته بود که 2 جوان مسلح پراید سوار در حالی که صورت های خود را با ماسک بهداشتی پوشانده و کلاه بر سر داشتند به بهانه خرید انگشتر طلا وارد یک طلا فروشی در ابتدای خیابان مفتح 4 مشهد شدند. 2 سارق که سلاح وینچستر را زیر کاپشن مخفی کرده بودند، حدود 40 دقیقه طلافروش را سرگرم کردند تا فرصت مناسبی برای سرقت مسلحانه به دست آورند و سپس در یک اقدام ناگهانی سلاح را بیرون کشیدند و با تهدید به مرگ طلافروش از وی خواستند تا زیر پیشخوان دراز بکشد اما وقتی با مقاومت مغازه دار روبه رو شدند، به سوی او حمله کردند که در این هنگام حامد کارد بزرگی را از زیر پیراهنش بیرون آورد و ضربه ای به قفسه سینه طلا فروش وارد کرد. طلا فروش 34 ساله که مجید نام داشت روی زمین افتاد و دزدان مسلح با سرقت بیش از 2 کیلوگرم طلا از محل گریختند. گزارش خراسان حاکی است: دقایقی بعد همسایگان طلافروش با دیدن خون های ریخته شده داخل طلافروشی، با پلیس 110 تماس گرفتند و بدین ترتیب با حضور قاضی ویژه قتل عمد و کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی در محل وقوع حادثه، تحقیقات در این باره آغاز شد. کارآگاهان که اقدامات پلیسی خود را با راهنمایی های قاضی سید جواد حسینی آغاز کرده بودند در کمتر از 48 ساعت موفق شدند عاملان این جنایت هولناک را دستگیر کنند. 2 متهم این پرونده در حضور قاضی شعبه 211 دادسرای عمومی و انقلاب مشهد به سرقت مسلحانه و ارتکاب قتل اعتراف کردند و بدین ترتیب این پرونده جنایی با صدور کیفر خواست و تقاضای مجازات در ملاء عام به شعبه پنجم دادگاه کیفری استان خراسان رضوی ارسال شد. مدتی بعد 2 متهم در جلسه علنی دادگاه که به ریاست قاضی مجتبی علیزاده و مستشاری قضات (بنده ای و عندلیب) برگزار شد به دفاع از خود پرداختند و حامد متهم ردیف اول نیز به صراحت ارتکاب قتل را پذیرفت.
قضات دادگاه کیفری متهم ردیف اول را به قصاص نفس و علیرضا (متهم ردیف دوم) را به تحمل زندان طولانی مدت محکوم کردند که رأی صادره به تأیید قضات دیوان عالی کشور نیز رسید. این حکم ساعت 7 صبح امروز در میدان مفتح مشهد واقع در انتهای سی متری طلاب در ملاء عام به مرحله اجرا در آمد.

۱۳۹۵/۲/۲۸

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...