نسخه چاپی

دیدار سید حسن نصرالله و جلیلی

عکس خبري -ديدار سيد حسن نصرالله و جليلي

سید'حسن نصرالله' دبیركل حزب الله لبنان در دیدار 'سعید جلیلی' با بیان اینكه ما نسبت به توطئه های آمریكایی و صهیونیستی علیه محور مقاومت همواره آگاه بوده ایم ، گفت : ما این بحران ها را قبلا تجربه كرده بودیم و با مقاومت و پایمردی توانسته ایم از آن عبور كنیم.


به گزارش نما به نقل از ایرنا از بیروت، دبیرشورای عالی امنیت ملی ، هیات همراه و سفیر كشورمان در لبنان در سفر یك روزه به بیروت بامداد سه شنبه با سیدحسن نصرالله دبیركل حزب الله لبنان دیدار و گفتگو كرد؛ طرفین در این دیدار تحولات مهم منطقه به ویژه طراحی و توطئه دوباره غرب علیه محور مقاومت در منطقه بویژه لبنان و سوریه را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

سید حسن نصرالله در این دیدار با تشكر از مواضع و ایستادگی رهبری، دولت و ملت ایران در مقابل توطئه های غرب و صهیونیسم بر اهمیت ایفای نقش جمهوری اسلامی ایران در شرایط حساس كنونی منطقه تاكید كرد.

وی گفت: در مقطع كنونی كه ملت ها بیدار شده اند و علیه استبداد و طرح های آمریكا و صهیونیسم ایستاده اند، محور مقاومت با پشتوانه های مردمی، در مقابله با دشمن قوی تر وارد خواهد شد.

سعید جلیلی نیز در این دیدار به دستاوردها و استقرار و ثباتی كه مقاومت برای لبنان به ارمغان آورده، اشاره كرد و گفت: مقاومت فلسطینی و لبنانی عزت و كرامت جهان عرب بوده و از دستاوردهای این حركت نیز بیداری اسلامی كنونی منطقه است.

جلیلی، حمایت جمهوری اسلامی ایران از ملت های مظلوم منطقه در مقابل توطئه های استبكار جهانی و صهیونیسم بین الملل را از اصول و اركان انقلاب اسلامی ایران برشمرد و اظهار داشت: همچنان كه در قضیه فلسطین علی رغم همه مشكلات از مردم مظلوم فلسطین حمایت كردیم، در روند بیداری اسلامی و انقلاب علیه استكبار جهانی نیز از ملت های منطقه حمایت خواهیم كرد.

وی افزود: در این چارچوب معتقدیم ملت و مسئولان سوریه باید درباره آینده و سرنوشت كشور خود تصمیم بگیرند و دموكراسی تنها راه حل مشكلات سوریه می باشد.

۱۳۹۱/۵/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...