نسخه چاپی

كارشناس معاونت اجتماعی دادگستری یزد

برگزاری 12 كارگاه طرح آینه در راستای اهداف پیشگیرانه

حجت الاسلام غفوری گفت: در راستای كاهش وقوع جرم و افزایش آگاه سازی گروه‌های هدف، تعداد 12 كارگاه طرح آینه در استان یزد تشكیل شده است.

به گزارش نما حجت الاسلام و المسلمین سیدکاظم میرغفوری کارشناس اداره پیشگیری‌های مردمی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان یزد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان گفت: با توجه به رویکرد کاهش جمعیت کیفری و تلاش در جهت عدم بازگشت مجدد زندانیان به محیط زندان 7 دوره کارگاه طرح آینه برای 175 نفر از زندانیان جرایم سرقت و مواد مخدر توسط اساتید روحانی این طرح برگزار شده است.

وی ادامه داد: همچنین با هدف تنش زدایی و کمک به ایجاد آرامش در خانواده‌های زندانیان 2 دوره از این کارگاه‌ها برای 31 نفر از خانواده‌های زندانیان تشکیل شد .

کارشناس اداره پیشگیری‌های مردمی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری یزد افزود: در ادامه برگزاری این کارگاه‌ها برای افراد معرفی شده از سوی پلیس امنیت، 3 کارگاه نیز برای 65 نفر از مرتکبین جرایمی مانند ایجاد کنندگان آلودگی صوتی و غیره با تدریس حجت الاسلام اسماعیل نقیب احمدی و علی شریعت پناه برگزار شد.

حجت الاسلام میرغفوری در پایان گفت: یک دوره از این کارگاه‌ها نیز با همکاری موسسه قرآنی گلشن هدایت برای 20 نفر از زنان خانه دار یزدی برگزار گردید.

۱۳۹۵/۲/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...