نسخه چاپی

رییس‌ جمهوری هنگام دریافت استوارنامه سفیر جدید جمهوری آذربایجان در تهران:

باید تحركی جدی در همكاریهای مشترك تهران - باكو ایجاد كرد

رییس جمهوری در دیدار سفیر جدید جمهوری آذربایجان، با اشاره به روابط صمیمانه و رو به گسترش دو كشور، گفت: امروز شاهد اراده‌ای جدی از سوی دو طرف برای توسعه همه جانبه مناسبات تهران – باكو هستیم كه باید با تلاش مسئولان دو كشور ، تحركی جدی در همكاریهای مشترك ایجاد شود.

به گزارش نما به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی روز سه شنبه در دیدار «بنیاد حسین اف» با تأکید بر ضرورت استفاده از فضا و فرصت بوجود آمده پس از توافق و لغو تحریم‌ها برای توسعه روابط و همکاری‌های ایران و آذربایجان ، خاطر نشان کرد: توافقات و پروژه‌های فراوانی میان دو کشور وجود دارد که اجرا و تکمیل آنها می‌تواند تحول مثبتی در ارتقاء و استحکام روابط و مناسبات فی‌مابین داشته باشد.

دکتر روحانی افزود: مسایل و مشکلات منطقه از جمله معضل تروریسم و افراطی‌گری باید با همکاری و مشارکت همه کشورها، حل و فصل شود.

«بنیاد حسین اف» سفیر جدید جمهوری آذربایجان نیز ضمن تقدیم استوارنامه خود به رییس‌ جمهوری، با بیان اینکه روابط ایران و آذربایجان همواره بر پایه دوستی و همکاری بوده و هیچگاه نسبت به حمایت و دوستی با ایران تردید نداشته‌ایم، گفت: توسعه و پیشرفت همکاری‌ها و روابط تهران – باکو، در زمینه مناسبات دو جانبه، منطقه‌ای و بین‌المللی به نفع دو ملت و دو کشور خواهد بود.

۱۳۹۵/۲/۲۸

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...