نسخه چاپی

آتش سوزی ساختمان مسكونی در نارمك

آتش سوزی موتورخانه ساختمان مسكونی خسارت مالی زیادی را بر جای گذاشت.

به گزارش نما به نقل از افکارنیوز، با اطلاع رسانی این حادثه به سامانه 125 از سوی شهروندان، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران به سرعت آتش نشانان ایستگاههای 71 و 72 به همراه خودرو حامل دستگاه تنفسی و خودرو نردبان را ساعت 18:36 روز گذشته به محله نارمک، میدان 21 اعزام کرد.

یداله مددی رئیس ایستگاه 19 آتش نشانی تهران در مورد این حادثه گفت: در قسمت موتور خانه یک ساختمان مسکونی چهار طبقه به مساحت 30 مترمربع مقدار زیادی ضایعات، چوب، کاغذ و لاستیک قرار داشت که به علت نامعلومی این ضایعات درکام آتش فرورفت و سپس آتش به تجهیزات موتور خانه سرایت کرد.

وی با اشاره به واقع بودن موتور خانه در طبقه منفی یک و انتشاردود ناشی از آتش سوزی در راهروها و طبقات بالایی، اضافه کرد: آتش نشانان بلافاصله به دو گروه تقسیم شدند که گروه اول ابتدا جریان برق و گاز را قطع کردند و با بکارگیری تجهیزات و لوله های آبدهی خود را به کانون آتش سوزی رساندند و عملیات مهار آتش سوزی را آغاز کردند.

این رئیس ایستگاه آتش نشانی تصریح کرد: با توجه به احتمال محبوس شدن شهروندان در طبقات بالایی، همزمان گروه دوم آتش نشانان با استفاده از دستگاه های تنفسی وارد ساختمان شدند و پس از جستجوی زیاد 8 نفر از ساکنان را به پشت بام انتقال دادند.


مددی در ادامه اظهار داشت: نیروهای عملیات پس از خاموش کردن آتش سوزی و تخلیه دود از راهروها و طبقات ساختمان مسکونی، ساکنان را از پشت بام به پائین وخارج از ساختمان انتقال دادند که به علت دود زدگی دو نفر از آنان، امداد گران اورژانس هر دو را به صورت سرپایی مداوا کردند.


علت بروز این حادثه از سوی کارشناسان آتش نشانی در دست بررسی است.

۱۳۹۵/۲/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...