نسخه چاپی

آخرین وضعیت پرونده مینو خالقی

رئیس ستاد انتخابات كشور همچنین در پاسخ به پرسشی در باره نتیجه پرونده مینو خالقی یكی از منتخبان مردم اصفهان برای مجلس دهم نیز گفت كه شورای حل اختلاف قوا هنوز نتیجه بررسی های خود را اعلام نكرده است.

به گزارش نما به نقل از نامه نیوز، محمدحسین مقیمی افزود: البته فرماندارانی که در سن بازنشستگی هستند یا خودشان درخواست داشتند که در این پست نباشند ، در فهرست تغییر قرار دارند.

وی گفت : فرماندارانی هم که عملکرد ضعیفی در انجام وظایف داشتند ، تغییر خواهند کرد و این برنامه های عادی در وزارت کشور است ولی این که تصور شود وزارت کشور برنامه مدونی برای تغییرات داشته یا فهرستی از فرمانداران برای تغییر در این وزارتخانه وجود داشته باشد، تصور نادرستی است.

مقیمی همچنین در باره احتمال تغییرات در سطح استانداران گفت : در این سطح هم همانند فرمانداران ، ما فهرست تدوین شده ای از قبل نداریم و ملاک عملکرد استانداران است .
معاون وزیر کشور اضافه کرد : به هرحال تغییرات و جا به جایی مسئولان یک روال عادی کاری در وزارت کشور در تمام دوره ها بوده و چیز جدیدی نیست.

** نتایج پرونده مینو خالقی

رئیس ستاد انتخابات کشور همچنین در پاسخ به پرسشی در باره نتیجه پرونده مینو خالقی یکی از منتخبان مردم اصفهان برای مجلس دهم نیز گفت که شورای حل اختلاف قوا هنوز نتیجه بررسی های خود را اعلام نکرده است.

وی افزود : نتایج پرونده مینو خالقی در اختیار شورای نگهبان قرار می گیرد.
معاون سیاسی وزیر کشور اجرای مفاد اقتصاد مقاومتی ، حل معضلات اجتماعی و تکریم ارباب رجوع را از برنامه های اولویت دار وزارت کشور در سال جاری اعلام کرد.
مقیمی گفت که اختیار لازم از سوی وزارت کشور برای اجرای برنامه های اقتصاد مقاومتی به استان ها واگذار شده است .

وی اضافه کرد : باید از تمام ظرفیت ها برای اجرای این سیاست اقتصادی استفاده شود.
معاون وزیر کشور برای شرکت در گردهمایی سراسری فرمانداران و مدیران کل سیاسی استانداری های کشور به مازندران سفر کرد.
مرحله اول این گردهمایی صبح امروز در سالن مجتمع پیامبر اعظم دانشگاه علوم پزشکی مازندران در ساری آغاز به کار کرد و به مدت سه روز ادامه دارد.
فرمانداران و مدیران کل سیاسی 20 استان کشور در مرحله اول این گردهمایی حضور دارند.
مرحله دوم گردهمایی نیز با حضور فرمانداران و مدیران کل سیاسی بقیه استان های کشور از روز شنبه هفته آینده در ساری پیگیری می شود.

۱۳۹۵/۲/۲۸

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...