نسخه چاپی

جاسميان:

پرسپولیسی‌ها طوری بازی كنند كه پولشان حلال شود

عکس خبري -جاسميان: پرسپوليسي‌ها طوري بازي کنند که پولشان حلال شود

متاسفانه ما به دلیل اینكه واقعیت‌ها را می‌گوییم در بین مدیران منفور هستیم.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با ابراز تاسف از وضعیت بی‌عدالتی در ورزش کشور گفت: متاسفانه عدالت در ورزش ما کمرنگ شده و توجه چندانی به رشته‌هایی مانند کشتی که در حال حاضر در المپیک مدال‌های ارزشمندی کسب می‌کند، نمی‌شود در عوض میلیارد‌ها تومان به فوتبالیست‌هایی می‌دهند که حتی بلد نیستند بند کفش خود را ببندند.

حمید جاسمیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با بیان این مطلب ادامه داد: من برای پرسپولیس و شرایط فوتبال کشورمان واقعا تاسف می‌خورم که بی‌حساب و کتاب پول‌های هنگفت به بازیکنان پرداخت می‌شود. این شرایط هم برای استقلال است و هم برای پرسپولیس و هم برای کل فوتبال کشورمان. الان یک عده دلال مشغول به کار شده‌اند و مربیان پرتغالی را به فوتبال ایران می‌آورند. نفت آبادان با مربی پرتغالی ۶ گل می‌خورد... معلوم نیست در این فوتبال ما چه خبر است؟

وی ادامه داد: پرسپولیس با این هزینه این نتایج ضعیف را می‌گیرد، رویانیان کجای فوتبال بوده؟ او به تازگی شروع کرده و برای اشخاص مختلف حکم صادر می‌کند اما این کار‌ها چیست؟ بیاید پایه را درست کند، توجه بیشتری به رشته‌های بسکتبال و والیبال داشته باشد. الان می‌بینید کشتی چه نتایج خوبی در المپیک می‌گیرد و آدم از این بابت افتخار می‌کند. محمد بنا در کشتی فرنگی بی‌ادعا کار می‌کند. او ورزشکارانی را تربیت کرده که به او افتخار می‌کنیم.

این پیشکسوت فوتبال کشورمان تاکید کرد: این فوتبال هیچی نمی‌شود. نباید به آن دلخوش کنیم. در آینده هم می‌بینید که تیم ملی حتی به جام جهانی صعود نمی‌کند. سوای تیم ملی معلوم نیست در باشگاه پرسپولیس چه می‌گذرد؟ یک عده را آورده‌اند که فوتبالی نیستند و قدیمی‌ها به کلی فراموش شده‌اند. جدیدا هم از طرف مدیریت باشگاه برای برخی‌ها احکام مختلف صادر می‌شود اما مجددا این احکام را عزل می‌کنند. با این وضعیت آینده فوتبال رو به نابودی است.

جاسمیان افزود: من در ۴ تیم شاهین آبادان که بعد از فوت مرحوم دهداری به شاهین تهران تغییر نام کرد، پرسپولیس و پیکان کاپیتان بودم و به عنوان اولین کاپیتان پرسپولیس نامم مطرح است اما رویانیان یک بار از من دعوت نکرده که به این باشگاه بیایم و نظرات فنی خودم را ارائه کنم. او خودسرانه سال گذشته دنیزلی را به پرسپولیس آورد و دیدید تیم را دوازدهم کرد و حالا هم این مانوئل ژوزه را آورده‌اند که حالا بعد از گذشت ۴- ۵ هفته گفته من تازه فهمیده‌ام ایرادات تیم در کجا است. واقعا معلوم نیست چه دست‌هایی در پس پرده باشگاه پرسپولیس وجود دارد. فقط می‌توانم بگویم با این وضعیت این فوتبال و باشگاه پرسپولیس درست نمی‌شود.

وی با اشاره به جدایی جمشید زارع از قائم مقامی باشگاه پرسپولیس گفت: واقعا برای خودم هم تعجب‌آور بود زارع چرا از این باشگاه رفت. سرپرست فعلی چه کاره بوده که الان روی نیمکت می‌نشیند؟ در جشن افطاری که گرفته بودند نه من، نه جعفر کاشانی و نه همایون بهزادی و نه هیچکدام از پیشکسوتان قدیمی در آن شرکت نکرده بودند چون این آقایان را اصلا قبول نداریم. در بین ۱۸ تیم لیگ برتری فقط دو مدیرعامل هستند که ورزشی بوده و به کارشان اعتقاد داریم آقایان علیرضا رحیمی و دهکردی، بقیه کجای این فوتبال بودند؟ اصلا فوتبالی نبودند.

این پیشکسوت باشگاه پرسپولیس خطاب به برخی بازیکنان جدید این تیم گفت: انصاری‌فرد، بنگر، قاضی این چه فوتبالی است که انجام می‌دهید؟ طوری عمل کنید که پولی که می‌گیرید حلال باشد. من خجالت می‌کشم بگویم زمانی فوتبالیست بودم. باشگاه استقلال هم باید توجه داشته باشد چرا پول بیت‌المال را می‌رود در ترکیه هزینه می‌کند، آن هم به بهانه برپایی اردویی که در خود ایران هم می‌توان برگزار کرد. ما تبریز، بروجرد، سرعین، هشتگرد و طالقان را داریم که می‌توان اردوهای خوبی را به دلیل شرایط آب و هوای ایده‌آلی که دارند در آنجا‌ها برگزار کنیم.

جاسمیان در پایان گفت: متاسفانه ما به دلیل اینکه واقعیت‌ها را می‌گوییم در بین مدیران منفور هستیم.

۱۳۹۱/۵/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...