نسخه چاپی

فرزندان هاشمی خود را صاحبان كشور می دانند

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینكه فائزه هاشمی به هنجارشكنی عادت كرده است، اظهاركرد: پدر فائزه هاشمی به ظاهر در قبال این هنجارشكنی یك تذكر بسیار شل و آبكی به او داده است.

به گزارش نما به نقل از سراج24، بهرام بیرانوند اظهارکرد: آشنایی فائزه هاشمی با افرادی از فرقه ضاله بهائیت به زمان زندانی بودن وی برمی‏‌گردد.

وی عنوان کرد: آشنایی فائزه هاشمی با فرقه بهائیت و تحت تاثیر قرار گرفتن او رشته‏‌های مودتی را بین وی و وابستگان این فرقه ایجاد کرده است.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی درخصوص دیدار فائزه هاشمی با برخی افراد فرقه بهائیت گفت: با توجه به اینکه بهائی‎ها جاسوس‎های بالفطره و سازمان یافته اسرائیل هستند، این دیدار یک هنجار شکنی بزرگ است.

بیرانوند بر ضرورت رصد فعالیت‎های فائزه هاشمی از سوی دستگاه‎های امنیتی اشاره و تاکید کرد: بر اساس اطلاعات موجود، اعضای فرقه بهائیت به صورت منظم باید گزارش‎ها و اخبار پیرامون خود را به افراد بالا دست و در نهایت به مرکز فرقه در اسرائیل ارسال کنند.

وی تصریح کرد: به عبارت دیگر فرقه بهائیت یک شبکه جاسوسی به نفع اسرائیل غاصب است و دیدار فائزه هاشمی با برخی از اعضای این فرقه مطلقا قابل بخشش نیست.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه فائزه هاشمی به هنجارشکنی عادت کرده است، اظهار کرد: پدر فائزه هاشمی به ظاهر در قبال این هنجارشکنی یک تذکر بسیار شل و آبکی به او داده است.

بیرانوند با اشاره به برخی هنجارشکنی‎های فائزه هاشمی در سال‎های قبل به عنوان نماینده در مجلس بیان کرد: متاسفانه اینها نان انقلاب را خورده‎اند و به انقلاب آسیب می‎رسانند.

وی با اشاره به اینکه مواضع خوبی در قبال دیدار فائزه هاشمی با برخی اعضای فرقه ضاله بهائیت شکل گرفته است، افزود: موضع‌گیری برخی مراجع تقلید و رئیس قوه قضائیه نمونه‎هایی از این موضع گیری‎ها است.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: واکنش‎های خوبی هم از سوی مردم اگر چه شاید ناکافی باشد، در قبال این اقدام فائزه هاشمی صورت گرفته است.

فرزندان هاشمی خود را صاحبان کشور و مافوق قانون می‎دانند

بیرانوند گفت: فرزندان هاشمی بار گرانی بر دوش انقلاب هستند و امید است، این بار گران روزی از روی دوش نظام برداشته شود.

وی اظهار کرد: آنها خود را صاحبان کشور و مافوق قانون می‎دانند و به نظرشان نباید هنجارهای نظام را رعایت کنند و لو اینکه رفتار آنها دست بیعتی با دشمنان قسم خورده نظام جمهوری اسلامی ایران و با مخالفان اسلام باشد.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: فرقه ضاله بهائیت یک فرقه انگلیس‎ساز است و آنها جاسوسان بی‎جیره و مواجب اسرائیل هستند.

بیرانوند عنوان کرد: نزدیک شدن فائزه هاشمی به این فرقه یک لکه زشتی بر اعمال گذشته خاندان هاشمی افزود.

۱۳۹۵/۲/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...