نسخه چاپی

خروج عباسپور از سالن مناظره با روانبخش

عکس خبري -خروج عباسپور از سالن مناظره با روانبخش

رئیس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی و کاندیدا انتخابات مجلس نهم در میان فریادهای "سوال سؤال" ‌دانشجویان از جلسه مناظره با روانبخش خارج شد.

به گزارش فارس، مناظره‌ای بین عباسپور رئیس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی و کاندیدای انتخابات مجلس نهم و همچنین حجت‌الاسلام روانبخش عضو جبهه پایداری و کاندیدای انتخابات نهمین دوره مجلس در دانشگاه فنی انقلاب اسلامی در حال برگزاری است.

در ابتدای این مناظره مجری حاضر در مراسم با بیان اینکه آقای عباسپور به دلیل کمبود وقت بیش از 15 دقیقه در این مراسم حضور نخواهند داشت، از وی و حجت‌الاسلام روانبخش درخواست کرد که به جایگاه در نظر گرفته شده برای مناظره حضور یافته و مباحث خود را مطرح کند.

در ادامه عباسپور پشت تریبون موجود در سالن رفت و شروع به طرح مباحث خود کرد البته سخنان عباسپور بیش از 15 دقیقه طول کشید و همین موضوع انتقاد روانبخش را در پی داشت.

روانبخش از عباسپور خواست به عنوان یکی از افراد حاضر در لیست صدای ملت در جلسه حضور یافته و به سؤالات دانشجویان به عنوان بخشی از ملت ایران پاسخ دهد.

عباسپور در ادامه این مناظره از دانشجویان خواست سؤال خودرا مطرح کنند اما بعد از پاسخ دادن کوتاه به چند پرسش دانشجویان با بیان اینکه به دلیل کمبود وقت امکان حضور بیشتر در این مناظره نیست سالن مراسم را ترک کرد.

در این بین دانشجویان با فریادهای "سؤال سؤال" خواستار ادامه حضور رئیس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی در جلسه شدند اما عباسپور با بیان اینکه امکان حضور بیشترش در مراسم نیست از سالن خارج شد.

کد خبر:118176 -

۱۳۹۰/۱۲/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...