نسخه چاپی

«عصرانه ارتباطات» با حضور استادان ارتباطات و روزنامه نگاری برپا شد

اساتید ارتباطات و روزنامه‌نگاران برجسته كشور در یك گردهمایی صمیمانه كه عصر ٣شنبه ٢٨ اردیبهشت ماه توسط دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه ها تدارك دیده شده بود حضور یافتند.

به گزارش نما این مراسم به مناسبت روز ارتباطات در باغ زیبای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بدون سخنرانی و تنها با صرف عصرانه‌ در فضایی آرام تدارک دیده شده بود.

حسین انتظامی معاون مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در کنار اساتید و روزنامه نگارانی چون یونس شکرخواه، حسن نمکدوست،محمدسلطانی فر، بیتا شاه منصوری، حسین افخمی، فریدون صدیقی، غلامرضا آذری، سیدفرید قاسمی، رضا میرعابدینی، اکبر نعمت اللهی، هوشنگ اعلم، حوریه دهقان شاد، مهناز رونقی، رویا پوروکیل، مهری رفعتی، مریم سلیمی، فروزان عبدالوهابی، منصور ساعی، حسین بصیریان جهرمی، امین شهامی پور از جمله میهمانان این مراسم بودند.

گیتا علی آبادی رییس دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها درباره برپایی این مراسم گفت: با توجه به اینکه هم اکنون در هفته ارتباطات قرار داریم و بزرگداشت‌ها و مراسم‌ زیادی طی این هفته برگزار می شود، تصمیم گرفتیم دوستان و اساتید کمی از حال و هوای گردهمایی‌های مرسوم بیرون آمده و در فضایی باز و توأم با آرامش و صمیمیت حضور یابند.

۱۳۹۵/۲/۲۹

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...