نسخه چاپی

عضو كمیسیون اقتصادی مجلسدر گفتگو با نما:

عدم تعامل دولت با مجلس برنامه ششم را ناكام گذاشت

عکس خبري -عدم تعامل دولت با مجلس برنامه ششم را ناکام گذاشت

با توجه به اینكه مجلس و تیم اقتصادی مجلس تمام تلاش‌ خود را در یك ماه اخیر برای تصویب برنامه ششم بكار گرفت. اما متأسفانه به نتیجه نرسید و بررسی برنامه ششم توسعه به مجلس آینده موكول شد.

به گزارش نما؛ جعفر قادری عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به تلاش مجلس نهم برای به نتیجه رساندن برنامه ششم توسعه کشور در این یک ماه به خبرنگار( نما) گفت: با توجه به اینکه مجلس و تیم اقتصادی مجلس تمام تلاش‌ خود را در یک ماه اخیر برای تصویب برنامه ششم بکار گرفت. اما متأسفانه به نتیجه نرسید و بررسی برنامه ششم توسعه به مجلس آینده موکول شد.
وی افزود: به نظر می‌رسد که هئیت رئیسه مجلس باید با دولت یک هماهنگی را انجام می داد، که اگر قرار نيست که دولت با مجلس همکاری کند، مجلس بیهوده وقت خود را صرف بررسی لایحه برنامه ششم نكند؛ انصافا دوستان در کمیسیون بسیار وقت‌گذاری کردند و این لایحه را بررسی کردند؛ اما همه این وقت¬ها تلف شد و زحمت‌ها بی حاصل!
قادری خاطر نشان کرد: طبعا در مجلس آینده حاصل این نشست‌ها می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد. ولی بهتر این بود که اگر دولت بنا نداشت این لایحه در این مجلس تصویب شود اعلام می‌کرد تا مجلس زمان خود را از دست ندهد. این موارد یکی بحث برجامI و دیگری بحث عملیات بانکی بدون ربا دوکار بسیار خوبی بود که مجلس نهم وقت گذاشت ولی بدون نتیجه شد./

۱۳۹۵/۲/۳۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...