نسخه چاپی

بابك زنجانی همچنان در انفرادی است

رئیس سازمان زندان‌ها در خصوص بابك زنجانی نیز گفت: بابك زنجانی همچنان در انفرادی است ولی با برخی مقامات قضایی ملاقات‌هایی در رابطه با باز گردانده شدن پولهایش داشته است.

به گزارش نما به نقل از پارس نیوز، علی اصغر جهانگیر رئیس سازمان زندان ها، در مورد سیاست قوه قضاییه برای کاهش جمعیت کیفری در سال 95 در جمع خبرنگاران، گفت: این موضوع با جدیت پیگیری می‌شود.
وی افزود: شعار ما زندان پاک حق هر زندانی است و برای تحقق این شعار از بروز تخلفات داخل زندان مانند ورود اشیا ممنوعه و مواد مخدر جلوگیری خواهیم کرد.
رئیس سازمان زندان‌ها تصریح کرد: متاسفانه علی رغم پیگیری ها انجام شده اعتبار لازم برای تهیه بادی اسکنر به دست ما نرسیده است اما امیدواریم با کمک دولت و مجلس این مشکل حل شود.
وی در خصوص اطهارات نسرین ستوده مبنی بر تلاش برای رهایی تعدادی از زندانیان محکوم به قصاص گفت: بدون هماهنگی با قوه قضاییه چنین امکانی وجود ندارد ضمن اینکه تا کنون چنین درخواستی نشده است.
جهانگیر در خصوص بابک زنجانی نیز گفت: این فرد همچنان در انفرادی است ولی با برخی مقامات قضایی ملاقات های در رابطه با باز گردانده شدن پولهایش داشته است.
رئیس سازمان زندانها گفت: ما در تلاشیم بازدید نمایندگان مجلس و مسئولان کشوری را از زندان ها تسهیل کنیم تا اعتبارات لازم را در اختیار ما بگذارند.

۱۳۹۵/۲/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...