نسخه چاپی

عضو كمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی در گفتگو با نما:

قوه قضائیه به عنوان مدعی‌العموم با فائزه هاشمی برخورد كند

عکس خبري -قوه قضائيه به عنوان مدعي‌العموم با فائزه هاشمي برخورد کند

این اقدام نادرست و غلط است؛ قوه قضائیه باید ورود قاطعانه داشته باشد، البته نگرشی هم وجود دارد، كه رفتارهای فائزه هاشمی رفتارهای متعادلی نیست و از نظر روانشناسی دارای مشكل است.

محمدصالح جوکار عضو کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی در گفتگو با نما؛ در رابطه با طرح نمایندگان مجلس در خصوص زیادخواهی های آمریکا در قبال با ایران اظهار داشت: طرح دوفوریتی که در رابطه با اخذ خسارت‌های ایران ازآمریکا در رابطه با هرآنچه که آمریکایی‌ها در طول تاریخ به شهروندان‌مان و کشورمان وارد کرده‌اند؛ به تصویب رسید.
وی افزود: این مسئله در 10 مورد از حوادثي چون 28 مرداد، نوژه، جنگ تحمیلی 8 ساله، شکایت خانواده شهدا و جانبازان و همچنين در رابطه باتوقیف اموال ما توسط آمريكا به تصويب رسيد. دراین طرح دولت مکلف شده ، اموال و دارایی‌های آمریکایی‌ها را از طریق کشور ثالث شناسایی کند و نسبت به پرداخت غرامت به شهروندان پرداخت کنند.
همچنین جوکار نماینده مردم یزد در رابطه با دیدار فائزه هاشمی از زندانی فرقه ضاله بهائیت بیان داشت: در مجموع این کار بسیار زشتی بود که خانم هاشمی انجام داده است. زیرا این گروه از گروهک‌های معاندی است که در رابطه با مسائل جاسوسی و براندازی نظام دستورات خود را از اسرائیل و دستگاه امنیتی اسرائیل دریافت می کنند. لذا حمایت‌های آمریکایی‌ها در این رابطه در جهت تأمین منافع رژیم صهیونیستی است.
وی تأکید کرد: این اقدام به هیچ عنوان قابل توجیه نیست، حتی عذرخواهی هم برنمی‌تابد، این اقدام در راستای مقابله با نظام تلقی می‌شود و به نظر من دستگاه قضایی باید نسبت به این مسئله به صورت مدعی العموم ورود پیدا کند، چون ارتباط گیری با گروه‌های معاند و جاسوس‌پرور نشان دهنده این است که گویا می‌خواهند، این فرقه ضاله را غسل تعمید بدهند. قاعدتا این اقدام نادرست و غلط است؛ قوه قضائیه باید ورود قاطعانه داشته باشد. البته نگرشی هم وجود دارد، که رفتارهای فائزه هاشمی رفتارهای متعادلی نیست و از نظر روانشناسی دارای مشکل است.

۱۳۹۵/۲/۳۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...