نسخه چاپی

گاف عجیب یك عضو شورای شهر تهران

بدن نیمه جان پیرترین رفته‌گر شهر تهران در پارك كودك پیدا شده كه ناشی از گرسنگی شدید وی بوده است. این پیرمرد ۷۶ سال سن داشته و تنها ۲۰۰ هزار تومان به عنوان حقوق دریافت می‌كرده است.

به گزارش نما به نقل از جهان، محمد حقانی ديروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در گلایه‌ای از شهرداری به انتشار خبری در فضای مجازی اشاره کرد که نمی‌دانست متعلق به ۵ سال پیش است.

وی در بیان این خبر گفت: بدن نیمه جان پیرترین رفته‌گر شهر تهران در پارک کودک پیدا شده که ناشی از گرسنگی شدید وی بوده است. این پیرمرد ۷۶ سال سن داشته و تنها ۲۰۰ هزار تومان به عنوان حقوق دریافت می‌کرده است.

ناصر امانی معاون توسعه شهرداری با شنیدن این خبر واکنش نشان داد و گفت: این خبر متعلق به سال ۹۰ بوده و صحت ندارد. متاسفم که چنین خبری را در صحن شورا مطرح می‌کنید.

مرتضی طلایی نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران نیز گفت:‌ اصل این خبر کذب است چرا که بنده در همان سال بعد از شنیدن این خبر پیگیر موضوع شدم و اقدامات لازم را انجام دادم.

حقانی در ادامه اظهارات مطرح شده گفت: بنده این خبر را به تازگی در فضای مجازی رویت کردم و اکنون به من می‌‌گویند که خبر مربوط به سال ۹۰ بوده است اما هفته آینده موضوعات جالبی از حوزه خدمات شهری اعلام می‌کنم تا ببینم آن زمان پاسخ‌تان چیست.

۱۳۹۵/۲/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...