نسخه چاپی

دشمنان به ایران كینه فراوان دارند

وزیر كشور گفت: دشمن اگر فرصت كند به دنبال تهدید و فشار است بنابراین ما باید آماده باشیم تا با مقاومت و استقامت حول محور رهبری عزیز و با عنایت الهی هر روز بیشتر از قبل كشور را تقویت كنیم.

به گزارش نما به نقل از سراج24،عبدالرضا رحمانی‌فضلی در جلسه شورای اداری استان لرستان که در سالن اجتماعات استانداری لرستان برگزار شد اظهار داشت: واقعاً باید خدا را شکر کنیم که در کشور در شرایط خوب و مطلوبی است؛ چرا که وقتی به پشت سر نگاه می‌کنیم با 37 سال فراز و فرود مختلف مواجه بودیم اما در عین حال وقتی در افق مسیر تعیین شده امام خمینی (ره) نگاه می‌کنیم همچنان عزم و اراده مصمم در دل‌ها و حتی کشورهای اسلامی وجود دارد.

وی افزود: کشورهای اسلامی واقعاً مجذوب انقلاب اسلامی شده‌اند به طوری که در تأثیر ما در حوزه سیاسی و امنیتی بسیار بالا است و همین بس که دشمن حقانیت ما در مسائل مهم می‌پذیرد و گردن می‌نهد که این نشان از هیبت، قدرت و موقعیت نظام اسلامی دارد.

وزیر کشور بیان کرد: در داخل کشور نیز امید، حرکت و امنیت توأم با اعتقاد قلبی به راه امام و ولایت همه از توفیقات است.

رحمانی‌فضلی گفت: وقتی در نگاه کلی به منطقه نگاه می‌کنیم می‌بینیم که کشور جمهوری اسلامی ایران همانند یک گلستانی است و مردم ما ابراهیم‌وار درون آن در آرامش هستند در حالی که اطرافیان در وحشت، خون و فقر هستند.

وی تصریح کرد: این همه اختلاف فرقه انحرافی را دلار‌های مرتجعین و توطئه‌های رژیم صهیونیستی و توطئه و نیرنگ زورگویان بر سر اسلام آورده‌اند و دل هر انسانی را به درد آورده است.

وزیر کشور مرجع امید منطقه را ایران اسلامی دانست و گفت:‌ اگر همت غیورمردان ایران نبود الان وضع عراق، سوریه، لبنان و یمن چه بود.

رحمانی‌فضلی افزود: اگر فکر کنیم یک عده‌ای به عنوان فرقه انحرافی و به نام‌های مختلف دور هم جمع شده و مقداری سلاح جمع کرده و بر علیه دولت‌های مستقر شوریده‌اند و بعد ادعای تعیین دولت می‌کنند و به طور حتم ارتجاع و حرکت‌های آنها برای گروه‌های انحرافی مهیا و فراهم است این یک باور سطحی است.

وی اظهار داشت: دشمنان به ایران کینه فراوان دارند چرا که کشور را مرکز پویایی و درخشندگی دنیای اسلام می‌دانند و می‌خواهند این منشأ حرکت را از کار بیندازند پس باید قدر خود را بدانیم.

وزیر کشور عنوان کرد: ما ملت بزرگی هستیم که کارهای بزرگی داریم انجام می‌دهیم و اینکه استکبار زانو می‌زند و حقانیت ما را می‌پذیرد فکر نکنید که خیلی ساده است بعد از سال‌ها تهدید و فشار می‌خواهد فشارها را بر‌دارد پس هر کس اینطور فکر کند خوش‌باور و سطحی‌نگر است.

رحمانی‌فضلی تصریح کرد:‌ دشمن اگر فرصت کند به دنبال تهدید و فشار است بنابراین ما باید آماده باشیم تا با مقاومت و استقامت حول محور رهبری عزیز و با عنایت الهی هر روز بیشتر از قبل کشور را تقویت کنیم چون اگر اینچنین نکنیم مورد نفرین و لعن آیندگان خواهیم بود.

۱۳۹۵/۲/۳۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...