نسخه چاپی

«رسوایی۲» از مرز ۱میلیارد عبور كرد

سه‌فیلم كه در اكران نوروزی به نمایش درآمدند همچنان مورد توجه مخاطبان هستند و در فیلم‌های اكران دوم نوروز «رسوایی۲» گوی سبقت را از دیگر فیلم‌های این گروه ربوده است.

به گزارش نما به نقل از فارس، در هفته آخر فیلم‌های اکران نوروزی براساس آئین نامه شورای صنفی نمایش قرار گرفتیم در این میان سه فیلم «پنجاه کیلو آلبالو»، «بادیگارد» و «ابد و یک روز» مورد توجه مخاطبان قرار گرفته و در این میان «رسوایی ۲» تنها فیلم در اکران دوم نوروزی است که توانست در میان فیلم های این اکران مورد توجه قرار گیرند.

حبیب اسماعیلی مدیر دفتر پخش رسانه فیلمسازان مولود درباره فروش مرگ ماهی گفت: این فیلم در شهرستان ها هنوز اکران نشده و در هفته جاری در مشهد و دیگر شهرهای بزرگ اکران می شود . این فیلم در تهران به فروش 300 میلیون تومان دست یافته است.

وی درباره فروش فیلم های «کفش هایم کو» و «من سالوادور نیستم» گفت: فیلم «من سالوادور نیستم» تاکنون به فروش 15 میلیارد و300 میلیون تومان دست یافته است و در تهران در سینما کورش مورد اقبال مخاطب قرار گرفته است. فیلم «کفش هایم کو» نیز تاکنون 730 میلیون تومان دست یافته است.

امیر قطبی مدیر فروش دفتر فیلمسازان درباره فروش فیلمهای «ابد و یک روز» و «بادیگارد» گفت: فیلم سینمایی «ابد و یک روز» در تهران 5 میلیارد و 900 میلیون تومان و در شهرستان به فروش 2 میلیارد و 400 میلیون تومان دست یافت . فیلم پس از 64 روز نمایش به فروش 8 میلیارد و 300 میلیون تومان رسید.

وی ادامه داد: فیلم «بادیگارد» در تهران به 4 میلیارد و 270 میلیون تومان و در شهرستان به فروش 2 میلیارد و 350 میلیون تومان دست یافته است و تاکنون به فروش 6 میلیارد و 620 میلیون تومان رسیده است. این فیلم در تهران 15 سالن سینما در اختیار دارد.

قطبی درباره فروش فیلم «رسوایی 2» توضیح داد: این فیلم پس از 16 روز نمایش در تهران به فروش 760 میلیون تومان رسیده است . نمایش فیلم در شهرستان ظرف یک هفته آغاز شده و به فروش 250 میلیون تومان نایل شده و در کل به فروش تاکنون به فروش 910 میلیون تومان دست یافته . با توجه به فروش امشب پیش بینی می شود فیلم به فروش 1 میلیارد و 50 میلیون تومان تا پایان امشب دست یابد.

وی درباره فیلم یک دزدی عاشقانه گفت: فیلم در تهران 385 میلیون تومان فروش داشت که 24 سالن سینما در تهران در اختیار دارد و در شهرستان به تازگی اکران آن آغاز شده و در کل به فروش 410 میلیون تومان دست یافته است.

مختاری مدیر دفتر پخش هدایت فیلم درباره فروش فیلم «پنجاه کیلو آلبالو» گفت: فیلم در تهران به فروش 7 میلیارد و 180 میلیون تومان و در شهرستان به فروش 5 میلیارد و 380 میلیون تومان دست یافته است و در کل فروش فیلم به 12 میلیارد و 560 میلیون تومان دست یافته است.

۱۳۹۵/۲/۳۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...