نسخه چاپی

سه معاون دانشگاه آزاد تغییر كرد

عکس خبري -سه معاون دانشگاه آزاد تغيير کرد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به تغییر برخی از مدیران این دانشگاه گفت: معاونان آموزشی، پژوهشی و اداری-مالی دانشگاه آزاد اسلامی تغییر کردند.

فرهاد دانشجو در پاسخ به پرسش مهر در خصوص تغییر معاونان این دانشگاه گفت: دکتر حسین بلندی به عنوان معاون آموزشی، دکتر محمد خجسته به عنوان معاون مالی و اداری و دکتر علی افشار به عنوان معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی منصوب می شوند.

وی در ادامه گفت: سایر مدیران و معاونان این دانشگاه از جمله دکتر کریم زارع معاون پارلمانی دانشگاه آزاد، دکتر عبدالله سجادی جاغرق رئیس مرکز آزمون، دکتر ترابی معاون بین الملل دانشگاه و دکتر یحیوی معاون پزشکی دانشگاه باقی می مانند.

رئیس دانشگاه آزاد درباره علت تغییر سه معاون دانشگاه آزاد اعلام کرد: این تغییر به نشان ضعف کاری آنان نبوده بلکه قرار است در پست های دیگری از آنان استفاده شود.

وی در پاسخ به پرسش دیگر مهر درباره اداره همکاری دکتر جاسبی گفت: همانطور که دکتر جاسبی امروز در سخنان خود اشاره کرد برای وی پست اجرایی در نظر گرفته نمی شود اما دکتر جاسبی را به عنوان مشاور عالی دانشگاه آزاد اسلامی منصوب می کنم تا از همفکری و مشورت وی استفاده شود.

دانشجو افزود: درباره تغییر مدیران رسانه ای دانشگاه نیز طی چند روز آینده تصمیم گیری می شود.

تا دقیقی دیگر احکام معاونان جدید دانشگاه به آنها اعطا می شود.

۱۳۹۰/۱۲/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...